Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Γιατί το Nammos και οι luxurious καμπάνες του πήραν και φέτος όλο το χρήμα

Δεν υπάρχει ελληνικό site, blog ή φόρουμ που να σέβεται το copy paste του χωρίς κάποιο δημοσίευμα για το φημισμένο Nammos της Μυκόνου.

Καθόλου άδικα βέβαια καθώς και φέτος, μετά από 13 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, το beach club στην Ψαρρού δεν υπάρχει εβδομάδα που να μην δώσει κάποια «είδηση», συνήθως χωρίς κάποια τρομερή ουσία, αλλά με πολύ ίντριγκα και φωτογραφικό υλικό να τη συνοδεύει. Είναι τυχαία όμως όλη αυτή η επιτυχία; Σίγουρα όχι.

Οι τρεις ιδιοκτήτες του Nammos, ο Ζαννής Φρατζέσκος που κατάγεται από τη Μύκονο αλλά μεγάλωσε στη Βούλα, ο Κωσταντής Κουσαθανάς με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα τουριστικά επαγγέλματα και ο σεφ Σάμι Ιμπραήμ,έχουν καταφέρει με τις πολύ έξυπνες επενδύσεις τους στον τομέα της πολυτελούς διασκέδασης και εστίασης να βάλουν το Nammos στο χάρτη του διεθνούς jet set, έχοντας πάντως εξασφαλίσει την λειτουργία της επιχείρησης τους σε μια τοποθεσία της Μυκόνου που είναι πράγματι όχι μόνο από τις πιο μαγευτικές του νησιού αλλά και από τις ομορφότερες της Μεσογείου.

Άλλωστε σε πόσες άλλες ακτές του πλανήτη μπορεί να βρει κανείς τέτοιας ποιότητας νερά και αμμουδιά, με πολύ εύκολη και γρήγορη πρόσβαση από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και που να τη συνοδεύει η παγκόσμια φήμη των ελληνικών νησιών, της φιλοξενίας, των γεύσεων, της αρχιτεκτονικής και του τρόπου διασκέδασης που τη συνοδεύει.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το Nammos και η luxurious υπερβολή του, υμνήθηκε φέτος, στις αρχές της χρονιάς και από το ταξιδιωτικό περιοδικό Conde Nast Traveler, το οποίο το συμπεριέλαβε στα καλύτερα beach club του πλανήτη, αν και με μια πρόχειρη ματιά, τα υπόλοιπα εννέα και οι τοποθεσίες τους ωχριούν μπροστά στα κρυστάλλινα νερά, στη λεπτή άμμο και στις συγκρίσεις με τον απάνεμο κόλπο της Ψαρρούς. Το Conde Nast δεν ασχολήθηκε τυχαία με το Nammos καθώς τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας κυρίως της ανάπτυξης των κοινωνικών δικτύων, η παρουσία διαφόρων διασήμων στον τομέα τους, ακόμα όμως και ξεπεσμένων celebrities του διεθνούς jet set, συνέβαλαν τα μέγιστα στο να δημιουργηθεί ένας -σχεδόν- παγκόσμιος «μύθος» τόσο γύρω από τη Μύκονο όσο και από το Nammos που πάντα προσέφερε απλόχερα την luxurious φιλοξενία του.

Επιπλέον, το Nammos καταφέρνει κάθε χρόνο να εξεσελίσσεται, προσφέροντας συνεχώς νέες πολυτελείς υπηρεσίες στους πολύ εύπορους θαμώνες του, όπως τη δημιουργία των τεσσάρων luxurious καταλυμμάτων του των πέντε χιλιάδων ευρώ την ημέρα.Στους φιλοξενούμενους στις καμπάνες του Nammos προσφέρονται, εκτός από τη διαμονή, ένα γεύμα επτά πιάτων και εκλεκτά κρασιά για έξι άτομα, η απόλαυση ενός μεγάλου τζακούζι, ενώ στη διάθεσή τους υπάρχει καθ’ όλη την διάρκεια της παραμονής τους προσωπικός μπάτλερ που κάνει πραγματικότητα όλες τις επιθυμίες τους.

Παρ’ όλα αυτά το Nammos καταφέρνει να παραμένει «ανοιχτό» προς όλες τις κοινωνικές τάξεις, καθώς στο μπαρ και στα νερά του μπορεί να συναντήσει κανείς εφοπλιστές, επιχειρηματίες, κοσμικές κυρίες, μοντέλα, αθλητές αλλά και απλές παρέες που απολαμβάνουν για μερικές ώρες όλοι μαζί, άλλοι σκορπώντας και άλλοι μετρώντας τα ευρώ τους, τη λεπτή άμμο και τα νερά της Ψαρρούς. Όσο για τα απογεύματα και τις βραδινές ώρες; O κόσμος ξεσαλώνει στο εστιατόριο και στο bar και οι Moet παρέα με τις κοινές μπύρες ανοίγονται με ρυθμό πολυβόλου, ενώ καλλίγραμμες νεαρές κυρίες ανεβαίνουν στα τραπέζια, λικνίζοντας τα κορμιά τους, καλυμμένα συνήθως με ελάχιστο ύφασμα, στους ρυθμούς ελληνικών και ξένων επιτυχιών.

«Η φιλοσοφία μας είναι πως αυτός που θα έρθει να ξοδέψει είκοσι ευρώ θα πρέπει να περάσει το ίδιο καλά με αυτόν που θα ξοδέψει χίλια ευρώ» δήλωσε πρόσφατα ο Σάμι Ιμπραήμ και μάλλον σε αυτή την πρόταση κρύβεται όλο το μυστικό της επιτυχίας του Nammos.

 

By