Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου, 2019

Γιατί το υπερ-αυτοκινήτο Mercedes-AMG One καθυστερεί;

Ναι μεν η Mercedes ανακοίνωσε επίσημα πως το πολυ- διαφημισμένο και πολύ- αναμενόμενο υπερ-αυτοκίνητο της θα ονομάζεται ως μοντέλο παραγωγής Mercedes-AMG One αλλά το πιο πιθανό είναι πως η παρουσία του σε δημόσιους δρόμου θα καθυστερήσει.

O επιπλέον χρόνος που απαιτείται οφείλεται στη δυσκολία που παρουσιάζει η μεταφορά της τεχνολογίας της Φόρμουλα 1 σε ένα αυτοκίνητο όπως το One που θα έχει έγκριση τύπου και βέβαια τη δυνατότητα να κινείται κανονικά σε δημόσιους δρόμους.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο επικεφαλής της AMG Tobias Moers το πρόβλημα που καλούνται να επιλύσουν άμεσα οι μηχανικοί της εταιρεία είναι το ρελαντί του υβριδικού συνόλου που προέρχεται απευθείας από το μονοθέσια της σαιζόν 2014. Και αυτό γιατί το ρελαντί του V6 των 1.600 κυβικών στη Φόρμουλα 1 είναι στις 5.000 σ.α.λ., ενώ προκειμένου το One να μπορεί να κινηθεί νόμιμα παντού και με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές θορύβου θα πρέπει να πέσει στις 1.200 σ.α.λ. Κάτι που φυσικά κάθε άλλο παρά εύκολο είναι.

Ταυτόχρονα και η ενεργοποίηση του «κόφτη» στροφών θα πρέπει να γίνεται για την περίσταση και για λόγους μεγαλύτερης αξιοπιστίας στις 11.000 στροφές ανά λεπτό αντί για τις 14.000 που είναι στο μονοθέσιο. Φυσικά ατό δεν σημαίνει ότι ο V6 δεν θα πρέπει να υποβάλλεται σε γενικά ανακατασκευή κάθε 50.000 χιλιόμετρα.

Με όλα αυτά το πρόγραμμα εξέλιξης του One έχει πάει πίσω τουλάχιστον 9 μήνες, οπότε αντίστοιχα θα καθυστερήσουν και οι παραδόσεις σε όσους έχουν ήδη πληρώσει περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ για να το αποκτήσουν. Πάντως αν κάποιος ενοχληθεί από την καθυστέρηση και ακυρώσει την αγορά του θα βρεθούν σίγουρα περισσότεροι του ενός νέοι ενδιαφερόμενοι, μιας και όλα τα Mercedes-AMG One που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη πουληθεί.

By