Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2019

Η Disney απαγορεύει τις διαφημίσεις Netflix καθώς ο «πόλεμος» του Streaming φουντώνει

H Walt Disney θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις του Netflix στα τηλεοπτικά της δίκτυα, γράφει η Wall Street Journal, επικαλούμενη καλά πληροφορημένες πηγές.

Η Disney, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει την υπηρεσία video streaming «Disney+» στις 12 Νοεμβρίου, που θα κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα (ή $ 69,99 για ένα χρόνο) και θα παρέχει πρόσβαση σε ταινίες, πρωτότυπες σειρές και νέο περιεχόμενο από τα franchises Marvel και Star Wars, δήλωσε στους υπαλλήλους της ότι δεν θα δεχτεί διαφημίσεις από ανταγωνιστές υπηρεσίες.

Ωστόσο, στη συνέχεια κατέληξε να αποκλείσει μόνο το Netflix.

Με το Disney+ να πλησιάζει και το Amazon TV+ να ρίχνει τις τιμές του πιο χαμηλά από τον ανταγωνισμό, θα έλεγε κανείς πως το Netflix θα έκανε πιο προσεκτικές κινήσεις.

Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν οι φήμες πως η σειρά «The OA» δεν θα ανανεωθεί μετά τη δεύτερη (από τις 5 προγραμματισμένες) σεζόν, η δημοφιλής πλατφόμα online streaming, Netflix, δέχεται κλήσεις και mails από συνδρομητές που την προειδοποιούσαν να την «σώσει», αλλιώς θα τους… χάσει.

Με το Disney+ να πλησιάζει και το Amazon TV+ να ρίχνει τις τιμές του πιο χαμηλά από τον ανταγωνισμό, θα έλεγε κανείς πως το Netflix πρέπει να κάνει πιο προσεκτικές κινήσεις.

Το Netflix σήμερα δαπανά πάνω από 75% των εσόδων του στην παραγωγή νέου περιεχομένου. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι συνδρομές του θα ξεπεράσουν το 2019 τα 15 δισ. δολάρια – περισσότερα δηλαδή από τα κέρδη οποιουδήποτε άλλου καναλιού. Η πλατφόρμα ωστόσο υπολογίζει να ξοδέψει επιπλέον 3,5 δισ. δολάρια από τα 15, και ευελπιστεί ότι αυτή η αναντιστοιχία θα ομαλοποιηθεί με την πάροδο του χρόνου.

Ο ρυθμός διαχείρισης των εσόδων οδηγεί το Netflix να βυθίζεται ολοένα και περισσότερο σε χρέη και να βασίζεται στην εμπιστοσύνη των επενδυτών του και τη θέλησή τους να συνεχίσουν να «τροφοδοτούν» την πλατφόρμα, σε μια χρονική στιγμή που ο ανταγωνισμός αυξάνεται ραγδαία.

By