Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

«I’am an Aθenian too», η νέα καμπάνια στα social media για την Αθήνα

Από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το Marketing Greece

1

Στη δεύτερη φάση προώθησης της Αθήνας προχωρά ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και το Marketing Greece συνεχίζοντας την καμπάνια «Ίσως κι εσύ να είσαι Αθηναίος».

Με την καμπάνια «I’am an Aθenian too» καλούνται όλοι όσοι επισκέπτονται την Αθήνα να μοιραστούν με όλο τον υπόλοιπο κόσμο τις εμπειρίες τους από την παρουσία τους στην ελληνική πρωτεύουσα.

Όσοι θέλουν να λάβουν μέρος στην καμπάνια μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες από γωνιές της Αθήνας χρησιμοποιώντας το hashtag #ImAnAthenian. Αυτοί που τράβηξαν εκείνες που θα επιλεγούν ως οι 100 καλύτερες, θα κληθούν να γράψουν μια ιστορία για το τι τους εμπνέει περισσότερο στην Αθήνα. Οι τρεις καλύτεροι «συγγραφείς» θα κερδίσουν διακοπές για δύο άτομα στην πρωτεύουσα.

Οι εμπνευστές της καμπάνιας περιγράφουν τους Αθηναίους χρησιμοποιώντας αγγλικές λέξεις που προέρχονται από τα ελληνικά όπως paradise, enthusiasm, history, philoxenia, myths.

[video_embed][/video_embed]

Αθηναίοι είναι όσoi:

Απολαμβάνουν τον μπλε παράδεισο
Enjoys a bλue paradise *
Surrounded by blue, just a stone’s θrow away
* Derived from the Greek word: Παράδεισος (par-a-dee-sos)

Γνωρίζουν το νόημα του ενθουσιασμού
Knows the μeaning of enthusiasm *
Lives every single day to the full
* Derived from the Greek word: Ενθουσιασμός (en-thoo-see-as-mos)

Συνεχίζουν να γράφουν ιστορία
Keeπs on making history *
Inspired by the Πast, more inspiring than ever today
* Derived from the Greek word: Ιστορία (e-sto-rea)

Γνωρίζουν από φιλοξενία
KnowΣ about “philoxenia” *
Drinks are on me, my Φriend!
* The Greek word: Φιλοξενία (fee-lo-xe-nea) (being friendly to visitors)

Αναβιώνουν τους κλασσικούς μύθους
Reinvents claΣΣical myths *
Coming soon, to a Θeatre near you
* Derived from the Greek word: Μύθος (myth-os)

By