Σάββατο, 11 Ιουλίου, 2020

Καλλυντικά, αξεσουάρ & παιδική ένδυση «κυριαρχούν» κατά την επαναλειτουργία της αγοράς

Καλύτερη των αρχικών εκτιμήσεων αποδείχθηκε η πρεμιέρα επαναλειτουργίας του συνόλου του λιανεμπορίου (πλην των εμπορικών κέντρων) με προσωπικό και πελάτες να φαίνεται ότι ακολουθούν κατά γράμμα τα μέτρα ασφαλείας.

Μεταξύ των υποκλάδων που κυριάρχησαν, και φαίνεται ότι θα έχουν το «πάνω χέρι» αυτό το πρώτο διάστημα επαναλειτουργίας της αγοράς ήταν τα καλλυντικά και τα γυναικεία αξεσουάρ.

Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα χθες το πρωί οι ουρές στα συγκεκριμένα καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά ήταν ιδιαίτερα μεγάλες. Βαφές μαλλιών και είδη μακιγιάζ ήταν στην πρώτη γραμμή της ζήτησης, όπως εξηγούσαν επιχειρηματίες του χώρου, καθώς πολλές γυναίκες αναζητούσαν ανανέωση έπειτα απ’ τη δίμηνη καραντίνα.

Κάτι που φάνηκε και απ’ την κίνηση που καταγράφηκε στις μεγάλες αλυσίδες ένδυσης, όπου αρχικά επικρατούσε αρκετή επιφυλακτικότητα. Ωστόσο αφενός η καλή διάθεση και η προσπάθεια «ψυχοθεραπείας» των καταναλωτών μέσω της βόλτας στα καταστήματα αφετέρου οι προσφορές, τα μέτρα ασφαλείας και χρήση μεταξύ άλλων συστημάτων ατμού για την απολύμανση των ρούχων βοήθησε στο να καταγραφεί καλύτερος του αναμενόμενου τζίρος.

Το ίδιο και στα καταστήματα παιδικής ένδυσης αν και στις περισσότερες περιπτώσεις οι αγορές έγιναν απουσία των παιδιών, σύμφωνα με καταστηματάρχες του κλάδου που παρομοίαζαν τη χθεσινή κίνηση με την αντίστοιχη που καταγράφεται σε εορταστικές περιόδους.

Αυξημένη ήταν επίσης η κίνηση χθες στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών καθώς πολλοί έσπευσαν να προμηθευτούν λευκές συσκευές και τηλεοράσεις τις οποίες δεν ήθελαν να αγοράσουν απ’ το διαδίκτυο. Κάτι που φάνηκε εξάλλου από το πρωί όταν σχηματίστηκαν οι πρώτες ουρές έξω απ’ τα περισσότερα καταστήματα. Ανάλογη ήταν η εικόνα και στις αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού.

Παρά την ικανοποιητική κίνηση σε μεγάλο μέρος της αγοράς χθες, οι καταστηματάρχες δεν παύουν να αναγνωρίζουν ότι τα δύσκολα έπονται. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών 1 στους 3 καταστηματάρχες φοβάται ότι δεν θα καταφέρει να επιβιώσει οικονομικά ως το τέλος του καλοκαιριού.

«Φοροελαφρύνσεις, ενοίκια και χρηματοδοτικά εργαλεία, αποτελούν τους τρεις κύριους άξονες που θα βοηθήσουν την επιβίωση χιλιάδων επιχειρήσεων και την διατήρηση των αντίστοιχων θέσεων εργασίας που τόσο έχουμε ανάγκη», υπογραμμίζει.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By