Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2019

Νέο Audi R8 Coupe και Spyder

To R8 είναι η κορωνίδα της Audi και έχει καταφέρει να βάλει εδώ και χρόνια, με αξιώσεις την Audi, στα χωράφια των supercar. Σήμερα το R8 2ης γενιάς ανανεώνεται με σκοπό να συνεχίσει την λαμπρή του πορεία.

Audi R8

Η σχεδίαση είναι πιο δυναμική με τονισμένη μάσκα και τρείς αεραγωγούς ακριβώς από πάνω, που αντλούν έμπνευση από το Ur-quattro. Οι αεραγωγοί στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι πιο τονισμένοι ενώ νέο είναι το spoiler στο κάτω μέρος. Από εκεί και πέρα οι αισθητικές διαφορές είναι λίγες. Το μοντέλο έχει ένα νέο κάλυμμα κινητήρα τριών μερών που είναι διαθέσιμο σε πλαστικό ή carbon. Θα υπάρχουν τέλος τρία πακέτα εξωτερικού εξοπλισμού ενώ θα είναι διαθέσιμο και σε δυο νέα χρώματα. Νέοι είναι και οι τροχοί των 20in. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες. Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί αλλά και δυνατότητα παραγγελίας σε συνδυασμό δέρμα-αλκαντάρα.

Audi R8

Η απόδοση του V10 κινητήρα έχει αυξηθεί φτάνοντας τα 570 άλογα (30 παραπάνω άλογα) και τα 550 Nm ροπής. Χάρη στην αύξηση της ιπποδύναμης, η coupe έκδοση επιταχύνει μέχρι τα πρώτα 100 km/h σε 3,4 sec. ενώ έχει τελική ταχύτητα 324 km/h. Στην περίπτωση του R8 V10 Performance, ο 5,2 lt. αποδίδει 620 άλογα και 580 Nm ροπής. Έτσι τα 0-100 km/h έρχονται σε 3,1 sec. και η τελική φτάνει τα 331 km/h.

Audi R8

Το νέο μοντέλο έχει βελτιωμένη ανάρτηση, με σκοπό να προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια. Επιπρόσθετα, το στάνταρ υδραυλικό τιμόνι και το προαιρετικό δυναμικό σύστημα έχουν αναπρογραμματιστεί, με σκοπό να προσφέρουν βελτιωμένη αίσθηση και ακρίβεια. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το βελτιωμένο ESP, έχει σκοπό να βελτιώσει το φρενάρισμα. Στην κορυφαία έκδοση, η απόσταση φρεναρίσματος έχει βελτιωθεί κατά 1,5 μέτρα από τα 100 km/h ενώ από τα 200 km/h η απόσταση φρεναρίσματος έχει βελτιωθεί κατά 5 μέτρα.

Audi R8

By