Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2019

Neverland: Σάλος από το ντοκιμαντέρ για τους βιασμούς παιδιών από τον Michael Jackson

Πολλές κοινές ιστορίες με μικρές παραλλαγές… Όλες όμως έχουν το ίδιο τέλος!

Ένα εκρηκτικό ντοκιμαντέρ για τον Μάικλ Τζάκσον, παρουσιάζει πώς ο δημοφιλής τραγουδιστής, το είδωλο της ποπ, ο καλλιτέχνης που μεσουρανούσε τις δεκαετίες του ’80-’90 είχε μετατρέψει το σπίτι του τη «Neverland», όπως το αποκαλούσε, σε πραγματικό κολαστήριο παιδιών!

Το στόρι στα θύματα του ανθρώπου που γνώρισε την αποθέωση του κόσμου όσο λίγοι, είναι λίγο-πολύ κοινό! Τα προσκαλούσε στη Neverland, εξαγόραζε τη σιωπή τους με πανάκριβα κοσμήματα, σκηνοθετούσε ψεύτικους γάμους, τους γαλουχούσε έτσι ώστε να μισήσουν τους γονείς τους και τις γυναίκες και μόλις αυτά μεγάλωναν λίγο, τα έδιωχνε για να τα «αντικαταστήσει» με άλλα νεότερα παιδιά.

Αυτά και άλλα πολλά καταγράφονται στο τετράωρο ντοκιμαντέρ «Leaving Neverland», που κάνει σήμερα παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance.

Δύο από αυτά τα θύματά του στα οποία επικεντρώνεται και το ντοκιμαντέρ ήταν και ο δεκάχρονος τότε Τζέιμς Σέιφτσακ και ο επτάχρονος Γουέιντ Ρόμπσον.

 

 

Στην ταινία περιγράφεται πώς τα δύο παιδιά έγιναν φίλοι με τον τραγουδιστή και δέχθηκαν σεξουαλικές επιθέσεις.

Μάλιστα ο Γουέιντ είχε καταθέσει το 2016 αγωγή κατά του «Michael Jackson Estate» διεκδικώντας 1,62 δισ. δολάρια ως αποζημίωση, υποστηρίζοντας ότι ο Τζάκσον τον βίαζε από την ηλικία των επτά έως και τα 14 του έτη, ενώ το 2005 ο ίδιος ο Γουέιντ είχε κληθεί ως μάρτυρας υπεράσπισης του τραγουδιστή σε δίκη που ο Τζάκσον ήταν κατηγορούμενος για σεξουαλική παρενόχληση σε παιδί, δηλώνοντας ότι «ποτέ ο τραγουδιστής δεν τον άγγιξε με χυδαίο τρόπο».

 

 

 

Ο Ρόμπσον γεννήθηκε στο Brisbane της Αυστραλίας και είχε εμμονή με τον Jackson.

Από την ηλικία των 5 ετών συνήθιζε να τον μιμείται και γι” αυτό το λόγο πήρε μέρος σε διαγωνισμούς που του έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσει το ίνδαλμά του το 1987.

Ο τραγουδιστής κάλεσε το 7χρονο παιδί με την οικογένειά του στη Neverland για να παίξουν και μόλις τους είδε, τους ζήτησε αμέσως να μείνουν μερικές ημέρες παραπάνω.

«Πέσαμε στην παγίδα γιατί νιώσαμε σαν να τον γνωρίζαμε» εξομολογείται ο Ρόμπσον. Όταν όμως ήταν να φύγουν, ο τραγουδιστής αντέδρασε έντονα. «Λυπάμαι τόσο που θα φύγεις» είπε στο παιδί και έπεισε τη μητέρα του να του αφήσει το μικρό για άλλες πέντε ημέρες. Αυτό ήταν και το μεγάλο λάθος της οικογένειας.

Η αρχή έγινε σταδιακά. Πρώτα οι αγκαλιές, μετά τα φιλιά και τα ντους μαζί. Στη συνέχεια ο Τζάκσον γνώρισε στο παιδάκι τον αυνανισμό και το στοματικό σεξ ενώ του έλεγε: «Ο θεός θέλει να είμαστε μαζί και έτσι θα δείχνουμε ο ένας στον άλλο την αγάπη μας».

Το δεύτερο θύμα, ο Σέιφτσακ ήταν από την Καλιφόρνια και δούλευε από παιδί ως ηθοποιός. Συνάντησε τον βασιλιά της ποπ σε ένα διαφημιστικό της Pepsi, επίσης το 1987. Ο τραγουδιστής πήρε τηλέφωνο τη μητέρα του παιδιού ζητώντας να στείλει ένα συνεργείο για να του πάρει συνέντευξη και εκείνη ενθουσιασμένη δέχτηκε.

 

 

 

Ο Τζάκσον άρχισε να περνάει πολύ χρόνο στο σπίτι του Safechuck, ακόμα και να μένει τα βράδια. Κάλεσε μάλιστα όλη την οικογένεια σε ταξίδι στη Χαβάη και ζήτησε ο μικρός να κοιμηθεί στο δωμάτιό του, ωστόσο η μητέρα του διαφώνησε καθώς δεν το θεώρησε σωστό.

Ο τραγουδιστής πλημμύριζε τον 10χρονο και την οικογένειά του με δώρα και τους σύστησε την Tina Turner και τον Harrison Ford. Όπως αφηγείται ο Safechuck, σε ένα ταξίδι στο Παρίσι του έμαθε τον αυνανισμό και έτσι ξεκίνησαν και σε αυτή την περίπτωση όλα.

Ο Τζάκσον έμαθε στο παιδί πώς να κρύβει όσα συνέβαιναν μεταξύ τους και το φόβιζε ότι αν τα έλεγε θα πέθαιναν και οι δύο. Ο Safechuck θυμάται ότι ο ποπ σταρ τον ανάγκαζε να κάνουν σεξ καθημερινά, σε κάθε δωμάτιο της Neverland.

Και οι δύο άντρες εξομολογήθηκαν ότι μικροί ένιωθαν να τον έχουν ερωτευτεί. Τα χρόνια όμως περνούσαν και όσο μεγάλωναν, δεν ήταν πια αρεστοί στον ποπ σταρ. Ήταν επόμενο να τους αντικαταστήσει με άλλα πιο μικρά παιδιά.

Το ντοκιμαντέρ προβλήθηκε στο φεστιβάλ Sundance και οι δύο άντρες ήταν παρόντες στην προβολή, ενώ μόλις έπεσαν οι τίτλοι τέλους, εμφανίστηκαν στο κοινό, το οποίο σηκώθηκε πάνω και τους χειροκρότησε σοκαρισμένο για όσα είχαν ζήσει.

Σοκαρισμένοι από τις σκληρές εικόνες δηλώνουν οι δημοσιογράφοι που παρακολούθησαν την προβολή του ντοκιμαντέρ λίγο πριν αυτό βγει και επίσημα στις αίθουσες των κινηματογράφων.

 

 

 

 

 

Το ίδρυμα πάντως που διαχειρίζεται την περιουσία του βασιλιά της ποπ χαρακτήρισε την ταινία «αναμάσημα παρωχημένων και αναξιόπιστων καταγγελιών. Είναι μια ακόμη γελοία παραγωγή και μια εξωφρενική και αξιολύπητη προσπάθεια εκμετάλλευσης και αποκόμισης οικονομικού οφέλους στο όνομα του Michael Jackson» αναφέρεται στη σχετική δήλωση.

By