Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου, 2017

Nike και Victoria’s Secret οι μεγάλες «αγαπημένες» των Millenials

Καθώς οι Millennials, ή αλλίως τα παιδά της χιλιετίας, έχουν φτάσει στην ηλικία που μπορούν να ξοδεύουν και η Generation Z δεν απέχει και πολύ από την ενηλικίωση, οι διάφορες μάρκες ρούχων συναγωνίζονται σκληρά για να κερδίσουν τις προτιμήσεις των νέων καταναλωτών.

Μέχρι στιγμής, οι εταιρείες που κάνουν την καλύτερη δουλειά κι έχουν προσρμοστεί στα γούστα των νεότερων γενεών είναι η Victoria’s Secret, η Sephora και η Nike, σύμφωνα με έκθεση της Conde Nast Inc. και της Goldman Sachs Group Inc. Οι συγκεκριμένες μάρκες κατέκτησαν την κορυφή στη λίστα με τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα μεταξύ των νέων αγοραστών της Αμερικής.

Σημαντικός παράγοντας για την συγκεκριμένη επιτυχία ήταν η ισχυρή ηλεκτρονική τους παρουσία, σύμφωνα με τους ερευνητές. Μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα η Amazon.com ψηφίστηκε ως ο αγαπημένος λιανοπωλητής σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων ενώ αποδείχτηκε και η κορυφαία εφαρμογή για τις αγορές του γυναικείου φύλου.

«Οι καταναλωτές της νέας γενιάς γεννήθηκαν με τα τηλέφωνα στο χέρι. Όντας  λοιπόν εθισμένοι στην τεχνολογία περιμένουν ένα επίπεδο αποτελεσματικότητας και αμεσότητας σε ό, τι κάνουν», δήλωσε η Πάμελα Ντράκερ Μαν, επικεφαλής μάρκετινγκ του Conde Nast. «Μελετώντας κανείς την δική τους συμπεριφορά είναι σαν να κάνει μια προεπισκόπηση για όλους τους δυνητικούς αγοραστές».

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα οι εταιρείες εργάζονται όλο και περισσότερο για να διευκολύνουν την ηλεκτρονική διάθεσή των προϊόντων τους στο διαδίκτυο. Τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα είναι απαραίτητα δεδομένου ότι το ένα τρίτο των αγορών ειδών ένδυσης στις ΗΠΑ πραγματοποιείται online, σύμφωνα με τη μελέτη η οποία εξέτασε τις τάσεις της μόδας, της λιανικής και της ομορφιάς μελετώντας 2.345 Αμερικανούς κατανλωτές ηλικίας 13 έως 34 ετών.

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματά της, την πρώτη δεκάδα κατέκτησαν οι εξής μάρκες:

  1. Victoria’s Secret με 56.6%
  2. Sephora με 38.0%
  3. Nike με 29.7%
  4. Coach με 13.4%
  5. Kate Spade με 13.3%
  6. Michael Kors με 12.7%
  7. Ulta με 12.7%
  8. Lululemon με 11.8%
  9. DSW με 11.0%
  10. Nordstrom με 10.0%

Οι παραδοσιακοί έμποροι λιανικής ενισχύουν τις προσπάθειές επέκτασής τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο με κάθε ευκαιρία. Η L Brands Inc. μητρική της Victoria’s Secret κατάφερε να αυξήσει τις online πωλήσεις της 12 φορές κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου.

Η εταιρεία κατασκευής αθλητικών ενδυμάτων Lululemon Athletica Inc., η οποία κατέλαβε την όγδοη θέση στη λίστα, δήλωσε ότι η ενίσχυση της online επιχείρησης αποτελεί προτεραιότητα της για τους επόμενους μήνες.

«Θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε άμεσα μακροπρόθεσμες στρατηγικές για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μας εμπορίου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Laurent Potdevin τον περασμένο μήνα. Σε αυτό το πλαίσιο θα επεκτείνουμε την διαδικτυακή σειρά των προϊόντων μας και θα λανσάρουμε μια νέα εφαρμογή για κινητά προσέθεσε.

Όσο για την Amazon, τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο του αγαπημένου online «καταστήματος» και να τοποθετηθεί στην κορυφή των 10 εταιρειών σε όλες τις κατηγορίες μόδας.

By