Δευτέρα, 26 Αυγούστου, 2019

Σήματα από πλατίνα ή χρυσό για τη McLaren Speedtail

Η κατηγορία των hypercars είναι μικρή αλλά εξίσου λίγοι είναι και οι αγοραστές που είναι διατεθειμένου να δώσουν εκατομμύρια για να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο. Και ας έχει καταπληκτικές επιδόσεις.

Το θέμα δεν είναι μόνο ότι είναι λίγοι, είναι και εξαιρετικά κακομαθημένοι με αποτέλεσμα και οι κατασκευαστές των πανάκριβων αυτών οχημάτων να προσπαθούν να τους δελεάσουν με κάτι που δεν έχουν οι υπόλοιπο. Φυσικά όχι με το αζημίωτο αλλά προσθέτοντας κάμποσες ακόμα χιλιάδες ευρώ η δολάρια στον τελικό λογαριασμό.

Την παραπάνω λογική ακολουθεί κατά γράμμα η McLaren που όπου να είναι θα παρουσιάσει τη Speedtail. Το νέο υπερ- αυτοκίνητό της, την διάδοχό της P1 και την απόγονο της θρυλικής F1. Έτσι όπως και η τελευταία θα είναι τριθέσια, με τον οδηγό πιο μπροστά και στο κέντρο και θα κατασκευαστεί σε μόλις 106 μονάδες. Με τιμή η καθεμία 2,3 εκατομμυρίων ευρώ, προ φόρων φυσικά, η οποία εννοείται πως θα μπορεί να ανέβει σημαντικά.

Ένας τρόπος να μεταβιβαστούν ακόμα κάμποσες χιλιάδες ευρώ στο ταμείο της βρετανικής εταιρείας είναι η αλλαγή των σημάτων στο εμπρός και το πίσω μέρος της Speedtail για όσους θεωρούν πως το αλουμίνιο από το οποίο κατασκευάζονται είναι φτηνό. Αυτοί λοιπόν θα μπορούν να παραγγείλουν τα ίδια σήματα είτε από χρυσό και ανθρακόνημα είτε από πλατίνα και ανθρακόνημα στο χρυσοχοείο Vaughtons στο Bermingham. Το οποίο έχει ιδρυθεί το 1819 και ειδικεύεται στην κατασκευή μεταλλίων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Βέβαια τα σήματα από τα πολύτιμα μέταλλα και το ανθρακόνημα έχουν ένα μειονέκτημα πέρα από αυτό της πιθανής κλοπής και της ενδεχόμενης επιπλέον ζημιάς στο αυτοκίνητο: ζυγίζουν και τα δυο μαζί 100 γραμμάρια που προστίθενται στο βάρος του αυτοκινήτου. Υπερβολικό; Εννοείται αλλά μεταξύ των αγοραστών του αυτοκινήτου, που όπως είπαμε είναι κακομαθημένοι, θα υπάρχουν και αυτοί που δεν θα θέλουν ούτε περιττό γραμμάρια στο αυτοκίνητό τους -παρόλο που οι ίδιοι να έχουν αρκετά κιλά παραπάνω.

Και για αυτούς όμως έχει τη λύση η McLaren, με βαμμένα τα σήματα στα κατάλληλα σημεία που και δεν μπορούν να κλαπούν και δεν προσθέτουν και βάρος…

Βέβαια οι προτάσεις εξατομίκευσης δεν αφορούν μόνο τα λογότυπα, οπότε είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως και οι 106 Speedtail θα είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Μάλιστα ούτε καν παραπλήσιες…

By