Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2019

Skroutz σε ρόλο… Uber για μια αγορά 500 εκατομμυρίων ευρώ

«Disrupt στο Disrupt» έβαλε στόχο να κάνει η Skroutz, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, μια και μπαίνει στην ελληνική αγορά παραγγελίας φαγητού online όπου κυριαρχεί η γερμανική Delivery Hero μέσω του efood.

Η ελληνική αγορά παραγγελίας φαγητού online ακολουθεί την παγκόσμια τάση, η οποία δείχνει ότι έχουμε σταματήσει να μαγειρεύουμε μια και οι παραγγελίες φαγητού αυξάνονται παγκοσμίως.
Σύμφωνα με το ELTRUN η ελληνική αγορά παραγγελίας φαγητού online φτάνει τα 500 εκατ. ευρώ, ένα καθόλου ευκαταφρόνητο νούμερο για τους παίκτες που δραστηριοποιούνται στο χώρο, ενώ ο συνολικός τζίρος της αγοράς ψητοπωλείων στην Ελλάδα είναι περίπου 2 δις Ευρώ!

Ο μεγάλος παίκτης της ελληνικής αγοράς είναι η Γερμανική και εισηγμένη στο χρηματιστήριο, Delivery Hero, (προερχόμενη από το «εργοστάσιο» ιντερνετικών εταιρειών της Rocket Internet), η οποία έχει υπό τον έλεγχό της το efood.gr, το clickdelivery.gr αλλά και την deliveras.gr.

To efood.gr είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της ελληνικής αγοράς με 1.5 εκατομμύρια παραγγελίες το μήνα όπως αναφέρει το ίδιο, με τους υπόλοιπους παίκτες της αγοράς να είναι το 11888 gialola του ΟΤΕ αλλά και ο πρωτοπόρος του online delivery στην Ελλάδα Delivery.gr του Νίκου Ιωάννου.

Αν και απευθύνεται σε ένα άλλο τμήμα της αγοράς online παραγγελιών φαγητού, (εστιατόρια), η Φινλανδική Wolt έχει εισέλθει προσφάτως στην ελληνική αγορά με τον δικό της στόλο διανομέων.

H Skroutz σε ρόλο… Uber

Μέσα από τη πλατφόρμα της Skroutz περνάει σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελλάδας και μιας και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης στα Εshop, πολύ λογικά και αναμενόμενα, η διευθυντική ομάδα της Skroutz επέλεξε την είσοδο σε μια νέα αγορά. Όπως η Uber και η Amazon μπαίνουν σε αγορές που ήδη έχουν κάνει disrupt οι Delivery Hero, Deliveroo κ.α., το ίδιο θα προσπαθήσει να κάνει και η Skroutz.

Η νέα υπηρεσία είναι σε φάση χτισίματος του δικτύου καταστημάτων εστίασης και καφέ, με αρκετές εταιρείες να έχουν ήδη μπει στη πλατφόρμα, με το λανσάρισμα να γίνεται μέσα στο καλοκαίρι και για συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες η Skroutz δεν θα προσφέρει ιδιόκτητο στόλο παραδόσεων, τουλάχιστον αρχικά.

By