Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Στην επόμενη γενιά πληρωμών περνά η Visa

Δεν είναι παρά μερικοί μήνες που η είδηση για τα καταστήματα χωρίς προσωπικό που δημιουργεί ο κολοσσός του λιανεμπορίου παγκοσμίως, Αmazon, κατάφερε να εντυπωσιάσει την κοινή γνώμη. Πριν από αυτό οι αυτόματες πληρωμές είχαν εφαρμοστεί σε διάφορες άλλες καθημερινές μας συνήθειες.

Ξεκινώντας από τις τραπεζικές εντολές καταλήξαμε να μπαίνουμε στο ταξί που έχουμε παραγγείλει διαδικτυακά και η μόνη οικονομική συναλλαγή μεταξύ επιβάτη και οδηγού να είναι η επίδοση της απόδειξη, σε όλες τις σύγχρονες εφαρμογές τύπου Beat και Uber η συναλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτόματα από το κινητό κατά την παραγγελία του οχήματος.

Κι αν ο αντίλογος για τα παραπάνω είναι πως η διείσδυση σε τέτοιου τύπου οικονομικές συναλλαγές δεν πολύ μεγάλη, είναι σίγουρο πως όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται προς αυτές την ίδια στιγμή που τα ισχυρότερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα δίνουν τα χέρια με τις τεχνολογικές εταιρείες για την δημιουργία ολο και περισσότερων εργαλείων που υπόσχονται να κάνουν τις οικονομικές συναλλαγές μας αόρατες.

Αντίστοιχη στροφή σε τετοιου τύπου συναλλαγές με γρήγορη μάλιστα ταχύτητα κάνει η Visa η οποία συνεργάζεται με όλο και περισσότερες καινοτόμες εταιρείες για έξυπνες εφαρμογές και λύσεις, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και κατά το Mobile World Congress 2018 που λαμβάνει χώρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου στη Βαρκελώνη.

Όπως φάνηκε κατά την συνέντευξη τύπου της εταιρείας εφαρμογές και wearables μπαίνουν σε πρώτο πλάνο και συνδυάζονται με ανταποδοτικά προγράμματα και ασφαλιστικές δικλείδες για να μεταφέρουν τις συναλλαγές μας στο cloud.

Το γεγονός θεωρείται αναμενόμενο αν σκεφτεί κανείς πως οι καταναλωτές περνούν περίπου 11 ώρες την ημέρα online, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για το 2016. Όπως αποδεικνύεται από πλειστες έρευνες μάλιστα σχετικές με την τεχνολογία της οικονομίας το ευρύτερο γνωστό FinTech η άποψη των καταναλωτών για με το τι εστί ψηφιακή πληρωμή τροποποιείται σταδιακά και συνδέεται πλεόν όχι με την απτή και γνώριμη σε όλους μας κάρτα αλλά με τον λογαριασμό ως έννοια.

Εν έτει 2018 τα QR codes έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, κάθε σημείο, από πολυκαταστήματα μέχρι μαγαζάκια της γειτονιάς διαθέτουν πλέον POS ενώ ακόμα και οι πλατφόρμες άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων γίνονται μέσα πληρωμής και εμπορικών συναλλαγών.

«Καθώς ο τομέας πληρωμών εξελίσσεται σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταβαίνοντας από πλαστική σε ψηφιακή μορφή, η Visa εξακολουθεί να καινοτομεί, συνεργαζόμενη με εταίρους όπως η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και τα brands Folli Follie και Links of London, προκειμένου να αναπτύξει μια λύση η οποία θα προσφέρει στους καταναλωτές μια απλή και ασφαλή εμπειρία αγορών.

Το νέο αυτό συναρπαστικό προϊόν δείχνει χαρακτηριστικά πώς η τεχνολογία Visa μπορεί να υποστηρίξει το έργο των συνεργατών μας, τόσο στον χρηματοπιστωτικό τομέα όσο και των καταστημάτων λιανικής, καθώς επιχειρούν να προσφέρουν στους καταναλωτές τις τελευταίες τάσεις στον τομέα των πληρωμών», όπως ανέφερε ο επικεφαλής του ομίλου Mike Lemberger, Επικεφαλής του Τμήματος Προϊόντων & Λύσεων, Visa Europe.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία μάλιστα παρουσίασε πρωτότυπα προϊόντα στο περίπτερο της Visa (Hall 4, Booth 4B20) και στο χώρο Visa Everywhere Garden κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη με το ένα εξ αυτών να είναι ελληνικό.

Πληρωμή στο λεπτό με τα καινοτόμα κοσμήματα της Folie Follie

Πράγματι στην ευρύτερη έννοια του wearable είχαμε δει και στο παρελθόν προσπάθειες για την δημιουργία ενός δαχτυλιδιού κατάλληλου για να πραγματοποιεί πληρωμές, Ωστόσο καμία από αυτές μέχρι σήμερα δεν πέτυχε να διατηρήσει την έννοια κόσμημα στα δαχτυλίδια που παρουσιάστηκαν, κάτι που φαίνεται να έχει πετύχει η Qivos, ο τεχνολογικός βραχίοντας της Folie Folie με την νέα σειρά κοσμημάτων που παρουσίασε.

Η Visa Inc, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος σε συνεργασία με τη Follie Follie και τη Links of London. ανακοίνωσαν τη δημιουργία κοσμημάτων με δυνατότητα πληρωμής.κατάλληλα για άντρες και για γυναίκες. Τα δείγματα που παρουσιάστηκαν στο περίπτερο της Visa στη Βαρκελώνη μάλιστα κατάφεραν να συγκεντρώοσυν το ενδιαφέρον του φιλοθεάμωνος κοινού.

Τα δαχτυλίδια και βραχιόλια έχουν ενσωματωμένη τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ολοκληρώνουν τις πληρωμές τους εύκολα και με ασφάλεια να ολοκληρώνουν τις πληρωμές τους εύκολα και με ασφάλεια, σε οποιοδήποτε τερματικό με τεχνολογία contactless ενώ έχουν όλη τη φινέτσα των κοσμημάτων με τη σφραγίδα της Folie Folie.

Η σειρά κοσμημάτων, η οποία θα παρουσιαστεί μέσα στη φετινή χρονιά, θα είναι αρχικά διαθέσιμη στους Έλληνες ενώ αργότερα εξετάζεται και η εξαγωγή των προϊόντων αρχικά στη Μεγάλη Βρετανία και στη συνέχεια στην Ασία όπου ο όμιλος έχει πολύ ισχυρή παρουσία.

Πληρωμές με ρολόγια Garmin για πελάτες της Caixa Bank

Κατά την συνέντευξη παρουσιάστηκε κι ένα ακόμα wearable το οποίο μπαίνει στον κόσμο των ψηφιακών συναλαγγών, τα ρολόγια της Garmin σε συνεργασία με την Caixa. Οι καταναλωτές της Ισπανίας που έχουν λογαριασμό στην Ισπανική τράπεζα θα μπορούν από αύριο να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους σε όλα τα καταστήματα που δέχονται ανέπαφες πληρωμές.

Νέο payment loyalty app από την Allianz και τη Visa

Μια εφαρμογή η οποία θα γίνει ευρέως διαθέσιμη τον επόμενο χρονικό διάστημα παρουσίασε και η Allianz σε συνεργασία με την Visa.

Παράλληλα παρουσίάστηκε και μια καινοτόμα εφαρμογή από την Allianz σε συνεργασία με την visa η οποία αντικαθιστά την ευαίσθητη από άποψη ασφάλειας χρεωστική κάρτα με ένα μοναδικό ψηφιακό αποτύπωμα το οποίο πέρα από το να πραγματοποιεί πληρωμές διαθέτει ανταποδοτικό πρόγραμμα για την συλλογή πόντων και επιβραβεύσεων σε όλες τις συναλλαγές αλλά και πρόγραμμα διαχείρισης εξόδων για μεγαλύερο έλεγχο του λογαριασμού σας.

Σε συνδυασμό με αυτό η Allianz προσφέρει και ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα για τις συναλλαγές αποζημιώνοντας τους πελάτες για τυχόν ζημιές που θα προκύψουν από κακόβουλες ψηφιακές ενέργειες. Η εφαρμογή θα είναι αρχικά διαθέσιμη στην Ιταλία καλύπτοντας συναλλαγές που θα πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By