Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Σύντομα η Smart TV σας θα πουλάει ασφαλιστικά συμβόλαια

Το ενδεχόμενο κάπου ανάμεσα στο Netflix και το Youtube να βρίσκεται και μια εφαρμογή που θα σας πουλάει ασφάλειες μέσω της Smart TV σας δεν είναι καθόλου μακρινό. Αντίθετα ειδικοί του κλάδου των ιδιωτικών ασφαλίσεων διεθνώς θεωρούν το συγκεκριμένο ενδεχόμενο βεβαιότητα και σε ότι αφορά τη χώρα μας ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να το κάνει πραγματικότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα ηλεκτρονική πλατφόρμα e-insurance μέσω της οποίας θα διαθέτει ως «ηλεκτρονικός διαμεσολαβητής» ασφαλίσεις όλων των ειδών σε συνεργασία με μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες.

Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο προετοιμάζεται από τον όμιλο εδώ και αρκετό καιρό αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που υπάρχει από την θυγατρική του, την ΟΤΕ Ασφάλιση η οποία εδώ και 20 χρόνια λειτουργεί ως εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από τις αρχές του έτους έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται και το νέο οργανόγραμμα της εταιρείας που θα την οδηγήσει στην νέα εποχή. Ένα ακόμη «δυνατό χαρτί» της OTE Ασφάλιση είναι η ομιλική συνεργασία με την DeTeAssekuranz την εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης της Deutsche Telekom η οποία έχει παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες.

Η ΟΤΕ Ασφάλιση έχει σημαντική παρουσία στον κλάδο του αυτοκινήτου καθώς ασφαλίζει τα 2.500 οχήματα του ομίλου ΟΤΕ και περίπου 7.000 ακόμη οχήματα ιδιωτών. Στόχος, όμως της εταιρείας είναι να επεκταθεί περαιτέρω και σε άλλα ασφαλιστικά προϊόντα που έχουν να κάνουν με τις ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας, Ανικανότητας καθώς στα ατομικά ή ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα.

Η εταιρεία το 2017 παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους περίπου 1,45 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 34% σε σχέση με το 2016. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 226.445 ευρώ υπερδιπλάσια σε σχέση με μια χρονιά πριν που ήταν 110.697 ευρώ.

Η ΟΤΕ Ασφάλιση πέτυχε σημαντική αύξηση του κλάδου Ζωής και Υγείας κατά 19% έναντι μείωσης της αγοράς κατά 2% και σημαντική αύξηση των επιχειρηματικών ασφαλίσεων με κύριο αποτύπωμα την διείσδυσή της στο δίκτυο καταστημάτων Γερμανός (franchising) από το 51% που ήταν έως το 2016 στο 66% στο τέλος του 2017. Παράλληλα, σημαντική αύξηση κατέγραψαν πέρσι τα έσοδα από το πρόγραμμα COSMOTE Deals for you για την ασφάλιση αυτοκινήτων μέσω της Anytime της Interamerican.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως ο όμιλος ΟΤΕ μέσω των δικτύων καταστημάτων του αλλά και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα μπορεί να λειτουργεί μέσω pc, smartphone ακόμη και smart tv μπορεί να δημιουργήσει μια «υπερδύναμη» στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση θα παίξει και το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών που ετοιμάζεται παράλληλα από την εταιρεία.

By