Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2019

Το Apple Pay η πιο διάσημη εφαρμογή πληρωμών στις ΗΠΑ!

Το Apple Pay κατάφερε να γίνει η πιο διάσημη εφαρμογή πληρωμών στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας αυτή των Starbucks που είχε μέχρι τώρα τα «σκήπτρα», σύμφωνα με στοιχεία του eMarketer.

Η εφαρμογή των Starbucks ήταν στην πρώτη θέση της αμερικανικής αγοράς mobile πληρωμών για μεγάλο διάστημα, προσελκύοντας τους χρήστες με ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και προ-παραγγελίες.

Ωστόσο, η σταδιακή εξάπλωση ανέπαφων τερματικών στην αμερικανική αγορά ήρθε σαν «δώρο» στην Apple., αφού σύμφωνα με σχετική έρευνα το Apple Pay αναμένεται να είναι διαθέσιμο στο 70% των αμερικανικών καταστημάτων μέχρι τα τέλη του 2019.

Η δυναμική που δείχνει το Apple Pay, ανάγκασε το eMarketer να αναθεωρήσει τα στοιχεία του για το τρέχον έτος. Με τα νέα δεδομένα, το Apple Pay αναμένεται στο τέλος του έτους να «συγκεντρώσει» το 47,3% των χρηστών που πραγματοποιούν πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου ενώ η εφαρμογή των Starbucks αναμένεται να έρθει δεύτερη με το 39,4% των χρηστών, που ισοδυναμεί με 25,2 εκατομμύρια χρήστες.

«Το Apple Pay επωφελήθηκε από την εξάπλωση νέων τερματικών (POS) που λειτουργούν με τεχνολογία NFC που χρησιμοποιεί η εφαρμογή» δήλωσε ο Yory Wurmse, αναλυτής του EMarketer, συμπληρώνοντας πως αυτή η τάση θα βοηθήσει επίσης τo Google Pay και το Samsung Pay.

By