Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου, 2020

«Απ” τα ψηλά…στα χαμηλά» για 5 κορυφαία brands

Σύμφωνα με το αμερικανικό σάιτ TheRichest.com, τα παρακάτω 5 δημοφιλή brands αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της πτώχευσης:

5. Blackberry

blackberry

Πριν τα iPhone, τα Blackberry ήταν τόσο δημοφιλή που κέρδισαν το παρατσούκλι «Crackberry».

Όμως, μετά την άνοδο πολλών ανταγωνιστικών smartphones, η Blackberry απέτυχε να συμβαδίσει με το είδος της τεχνολογίας. Στην πραγματικότητα, υπήρξε τόσο λίγο ενδιαφέρον για το Blackberry που η καναδική εταιρεία αντιμετώπισε ζημίες 4,4 δισ. δολαρίων το 2013. Πρόσφατα, η Blackberry προσέλαβε το Gyro, ένα πρακτορείο που θα αναλάβει την εκστρατεία μάρκετινγκ της εταιρείας.

4. Abercrombie & Fitch

aber

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990, η Abercrombie & Fitch ήταν η πιο δημοφιλής μάρκα ρούχων στους εφήβους

Όμως, φαίνεται ότι οι σύγχρονοι έφηβοι αναζητούν πλέον έναν μοναδικό τρόπο που να αντιπροσωπεύει την ατομικότητα τους. Επιπλέον, οι υπερβολικά υψηλές τιμές της και η καταστροφική πολιτική των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, όταν αυτή υπερασπίστηκε το γεγονός ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγαλύτερα μεγέθη…έπαιξαν βασικό ρόλο στην πτώση της εταιρείας.

Ο CEO της Abercombie & Fitch, Michael Jeffries γνωρίζει ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και προσπαθεί να αντιστρέψει την κατάσταση ακόμα και με την εισαγωγή μεγαλύτερων μεγεθών.

3. Olympus

olympusΗ αγορά ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής έχει μειωθεί με την αύξηση των smartphones. Μόνο λίγες μάρκες – που χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για την επαγγελματική φωτογραφία – όπως η Canon, η Sony και η Nikon είναι ακόμα κερδοφόρες. Η Olympus δεν μπόρεσε να παραμείνει μια προσοδοφόρα επιχείρηση εξαιτίας της κυριαρχίας του iPhone και οι παγκόσμιες πωλήσεις της έχουν μειωθεί κατά εκατομμύρια. Η Olympus σχεδιάζει να επικεντρωθεί στις υψηλής τεχνολογίας, φωτογραφικές μηχανές SLR και να μειώσει τις πωλήσεις της φωτογραφικής μηχανής compact για να επανέλθει στην αγορά.

2. Tesco

tescoΑπό την ίδρυσή της το 1919, από τον Jack Cohen, η Tesco παρουσιάζει μια σχεδόν συνεχή αύξηση των πωλήσεων της. Στην δεκαετία του 2000, η ​​Tesco μεγάλωσε και έγινε η σχεδόν ασυναγώνιστη «βασίλισσα των supermarkets» καθώς και η ηγετική υπηρεσία για ψώνια στο Ηνωμένο Βασίλειο τόσο στα καταστήματα όσο και online. Ωστόσο, η Tesco έχασε πελάτες από τα δημοφιλή γερμανικά καταστήματα έκπτωσης, όπως τα Aldi και τα Lidl, που άρχισαν να ξεφυτρώνουν σε όλη τη Βρετανία. Παράλληλα η Tesco είχε να αντιμετωπίσει και το σκάνδαλο που ξέσπασε στις 22 Σεπτεμβρίου, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπερεκτίμησε τα κέρδη του εξαμήνου κατά 250 εκατ. λίρες. Ακόμη κι έτσι, βέβαια, τα κέρδη της εταιρείας έχουν υποχωρήσει σημαντικά, από τα 1,6 δισ. λίρες πέρυσι στο 1,1 δισ. λίρες.

1. Lululemon Athletica

sns-rt-cbr

Εάν συνδυάσετε κάποια διαφανή παντελόνια yoga και μερικούς πολύ ισχυρούς αντιπάλους έχετε κιόλας καταλήξει στο γιατί αυτή η εταιρεία έφτασε στην παρακμή.

Το 2013 η Lululemon ανακάλεσε το 17% των παντελονιών καθώς αυτά ήταν απίστευτα διαφανή.

Αντί να διορθώσει αμέσως την ποιότητα των υφασμάτων που χρησιμοποιούσε για αυτά τα προϊόντα, ο ιδρυτής της Lululemon, δήλωσε πως η διαφανής φύση των παντελονιών δεν ήταν θέμα ποιότητας υφάσματος, αλλά προέκυπτε από το γεγονός ότι οι πελάτισσες δεν παρήγγελναν το σωστό μέγεθος.

Ο Wilson ανατράπηκε, αλλά η ζημιά είχε ήδη γίνει και οι πελάτες στράφηκαν σε άλλες μάρκες, όπως η Gap’s Athleta και η Armour για την αθλητική τους εμφάνιση.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By