Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

ΑΒ Βασιλόπουλος: Eπενδύσεις 73,5 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου

 Το πλάνο ανάπτυξης για το 2014 προβλέπει τη δημιουργία 32 νέων καταστημάτων (10 franchice και 22 εταιρικά)

vasilopoulos

Επενδύσεις τουλάχιστον 73,5 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει να υλοποιήσει κατά την τρέχουσα χρήση η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος που αφορούν κυρίως στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της.

Όπως ανέφερε ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής της ΑΒ Βασιλόπουλος Λεωνίδας Βρεττάκος, κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, η μητρική εταιρεία Delhaize αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της στη θυγατρική της στην Ελλάδα, έχει εγκρίνει ήδη για την φετινή χρήση ποσό 70 εκατ. ευρώ, διπλάσιο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό που ήταν 35 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα πριν μία εβδομάδα εγκρίθηκε από τη μητρική επιπλέον ποσό ύψους 3,5 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση επενδύσεων που αφορούν σε νέα καταστήματα. Στο συνολικό ποσό δεν περιλαμβάνονται πιθανές εξαγορές μικρών ή μεσαίων αλυσίδων τις οποίες διερευνά η διοίκηση.

Το πλάνο ανάπτυξης για το 2014 προβλέπει τη δημιουργία 32 νέων καταστημάτων (10 franchice και 22 εταιρικά). Έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της εταιρείας στη Βόρειο Ελλάδα και στην Κρήτη. Ειδικότερα στην Κρήτη, όπως αναφέρθηκε, λειτουργούν ήδη έξι καταστήματα που έχουν συνολικό τζίρο πάνω από 60 εκατ. ευρώ και το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει τη δημιουργία 4-5 νέων καταστημάτων.

Σημειώνεται ότι το 62% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται στην Αθήνα και το 38% στην επαρχία. Έως το 2015 εκτιμάται ότι η αναλογία αυτή θα είναι 58% στην Αθήνα και 42% στην επαρχία.

Όσον αφορά στην Αθήνα η εταιρεία προχωρά στην πλήρη ανακαίνιση του Mega ΑΒ στο Ελληνικό που θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο εγκαινιάζοντας τη νέα γενιά καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Επίσης τον Σεπτέμβριο αναμένεται η λειτουργία του τρίτου ΑΒ Mega στην Αθήνα στην περιοχή του Ρέντη, στον Κηφισό κοντά στο ΙΚΕΑ. Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων της εταιρείας ανέρχεται σε 281.

Σύμφωνα με τον κ. Βρεττάκο η περυσινή χρονιά ήταν πολύ σημαντική για την εταιρεία καθώς παρά την κρίση κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς σε 23%. Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 1,741 εκατ. ευρώ ενώ στόχος της διοίκησης είναι πριν το τέλος του 2015 οι καθαρές πωλήσεις να φτάσουν τα 2 δισ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας το 2013 ανήλθαν σε 74 εκατ. ευρώ κινούμενα σε σταθερά επίπεδα τα τελευταία χρόνια.

Παρά την κρίση η εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Βρεττάκο, δεν μείωσε τους μισθούς, απασχολεί 11.000 εργαζόμενους ενώ κατά την περυσινή χρονιά δημιούργησε 908 νέες θέσεις εργασίας. Τα τελευταία χρόνια η αναλογία των εργαζομένων είναι 55 πλήρους απασχόλησης (full time) και 45 μερικής απασχόλησης (part time).

Παράλληλα έχει προχωρήσει σε μειώσεις πάνω από 4-5% στις τιμές των προϊόντων της ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών ενώ ενισχύει περαιτέρω την κατηγορία προιόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) με νέους κωδικούς. Σημειώνεται ότι διαθέτει ήδη 1800 κωδικούς προϊόντων PL που αντιπροσωπεύουν το 22% του τζίρου της.

By