Προχώρησε στην αγορά 60 αεροσκαφών από την ευρωπαϊκή εταιρεία.
H Κίνα προέβη στην παραγγελία 42 αεροσκαφών τύπου Airbus A320 και 18 αεροσκαφών τύπου Airbus Α330.
Είναι η πρώτη συμφωνία που υπογράφεται μετά την αμφιλεγόμενη, για πολλούς, ευρωπαϊκή νομοθεσία που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2012 και αφορά την επιβολή ανώτατου ορίου εκπομπών CO2.
Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τη μικρή μεν αλλά ταχέως αυξανόμενη συνεισφορά των αερογραμμών στην κλιματική αλλαγή, η Κομισιόν προέβη σε νομοθετική πρόταση τον Δεκέμβριο του 2006, εντάσσοντας τις αερογραμμές στο Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η πρόταση προβλέπει επιβολή ανώτατου ορίου εκπομπών CO2 για όλα τα αεροπλάνα που προσγειώνονται ή απογειώνονται από αεροδρόμια της Ε.Ε. και υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις στον εναέριο χώρο της, να εξαγοράζουν το 15% των εκπομπών του σε διοξείδιο του άνθρακα, που ισοδυναμεί με 32 εκατομμύρια τόνους, ως μέτρο για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η Κίνα στο παρελθόν είχε εμποδίσει την αγορά των αεροσκαφών Airbus από τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες ως αντίποινα για την επιβολή από την Ε.Ε. του φόρου εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.
Η συμφωνία υπεγράφη στο πλαίσιο μιας σειράς συμφωνιών κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψής του Γάλλου πρόεδρου Φρανσουά Ολάντ στην Κίνα.