Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Κωτσόβολος: Η αγορά είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λυτές

Οι τρεις κατευθύνσεις  που θα κινηθεί η στρατηγική της αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών για  το 2014

kotsovolosA

«Ο καταναλωτής ιδίως σήμερα που βάλλεται από παντού θέλει ότι αγοράζει αφενός να αξίζει τα λεφτά του- να πιάνει τόπο- και αφετέρου να είναι στη χαμηλότερη δυνατή τιμή» αναφέρει στο thepaper διοικητικό στέλεχος της αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος. Όπως τονίζει, ο παραπάνω συνδυασμός είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες που στη προκειμένη περίπτωση πρέπει να λύσουν οι επιχειρήσεις, αλλά συνάμα κατά την ίδια πηγή είναι και πολύ μεγάλη πρόκληση για τον καθένα που θέλει να κάνει βήματα μπροστά και να γίνει ανταγωνιστικότερος.

Στο πλαίσιο αυτό, τα «αίματα» στις κάθε τόσο έκτακτες συσκέψεις της αλυσίδας ανάβουν αλλά η λύση της επόμενης ημέρας βρέθηκε και μετουσιώθηκε σε στρατηγική για το 2014. Η οποία θα κινηθεί σε τρεις κατευθύνσεις:

  • Ενδυνάμωση του δικτύου σε επαρχιακές πόλεις που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
  • Ισχυροποίηση της ανεξάρτητης μάρκας υπηρεσιών Support 360 με λανσάρισμα νέων καινοτομικών λύσεων.
  • Ακόμη χαμηλότερες τιμές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων με άμεσα όφελος για τον καταναλωτή

Αναμφίβολα, η επέκταση του δικτύου θα είναι το Α και το Ω της επερχόμενης στρατηγικής με την προσθήκη νέων σημείων πώλησης σε πανελλαδική βάση. Όπως μπορούμε να ξέρουμε η εταιρεία επί του παρόντος έχει κάνει επικεντρωθεί σε τρεις περιοχές και περιμένουμε εξελίξεις. Σημειώνεται ότι τα ιδιόκτητα καταστήματα είναι 71 και τα franchise 27 φθάνοντας έτσι συνολικά τα 98.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By