Γράφει ο Νίκος Φιλλιπίδης
Σύσταση προς τα τραπεζικά ιδρύματα και τις εισπρακτικές εταιρίες για να σταματήσει η ενόχληση οφειλετών οι οποίοι έχουν υποβάλει αίτηση για ένταξη στον νόμο Κατσέλη για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, απηύθυνε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Στις συστάσεις τους ο ΣτΚ κάνει λόγο ότι με τις συνεχείς ενοχλήσεις δημιουργείται πρόσθετη ψυχολογική επιβάρυνση και προσβολή της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας των ατόμων. Ειδικά προς τις τράπεζες επισημαίνει ότι δεν θα πρέπει να αναθέτουν σε εταιρίες το έργο της ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις που έχουν τεθεί ήδη σε καθεστώς αναγνωρισμένης διαδικασίας ρύθμισης, ενώ τους ζητά να ανακαλέσουν τις εντολές που έχουν ήδη αναθέσει.
Ο Συνήγορος του Καταναλώτη τονίζει ότι ένας οφειλέτης που έχει υποβάλει αίτηση υπαγωγής στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά αφενός γνωστοποιεί το γεγονός της αδυναμίας του επαφιόμενος στην κρίση του Δικαστή, αφετέρου γνωρίζει ήδη με δική του πρωτοβουλία το ακριβές τους ύψος.[space size=»30″]