Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Γυναίκες στο διαδίκτυο: Όταν τα στερεότυπα επιβεβαιώνονται!

     Κοινωνική δικτύωση και ηλεκτρονικές αγορές οι προτιμήσεις τους

«Οι γυναίκες είναι πιο συναισθηματικές, πιο καταναλωτικές και αγαπούν περισσότερο τις δεσμεύσεις».Φράση στερεότυπο χωρίς αμφιβολία, πλην όμως, όσον αφορά την σχέση των γυναικών με το Internet και το Twitter φαίνεται να επιβεβαιώνεται πλήρως. Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας  είναι μια καλή ευκαιρία για να αναφερθούμε σε αυτό…

women pcΣύμφωνα με πρόσφατη σχετικά έρευνα που έκανε το comScore, οι γυναίκες αποκτούν ολοένα και πιο σταθερή σχέση με τον παγκόσμιο ιστο. Αν και ελαφρώς λιγότερες από τους άνδρες χρήστες, αποτελούν την …καρδία του internet αφού επισκέπτονται πολύ περισσότερο τις κοινωνικές ιστοσελίδες, ενώ συνολικά βρίσκονται on line περισσότερο χρόνο από τους άνδρες και με περισσότερη σταθερότητα. Όσον αφορά την κατανάλωση λιανικής πώλησης μέσω διαδικτύου η κυριαρχία τους είναι αναμβισβήτητη.

Ας κωδικοποιήσουμε τα βασικά ευρύματα της έρευνας:

 

 

  • Οι γυναίκες αποτελούν το 46% των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως.
  • Οι γυναίκες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο κάθε μήνα στο διαδίκτυο κατα 30% σε σχέση με τους άνδρες. «Μπαίνουν» κάθε μήνε 24,8 ώρες ενώ οι άνδρες 22,9
  • Το 56% των γυναικών χρησιμοποιεί το internet για να επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών είναι 46%. Προτιμούν την κοινωνική δραστηριότητα και την κοινωνική δικτύωση αφιερώνοντας το 16,3% του χρόνου τους ενώ οι άνδρες το 11,7%. Μάλιστα το ποσοστό των γυναικών στις κοινωνικές ιστοσελίδες φτάνει τα υψηλότερα ποσοστά του στις γυναίκες άνω των 45 ετών αν και οι μικρότερες ηλικίες (15-24) γυναικών είναι πιο έμπειρες στην χρήση τους. Ειδικά για το Facebook οι νεαρές γυναίκες το χρησιμοποιούν περισσότερο απο 350 λεπτά το μήνα.
  • Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι γυναίκες ειναι οριακά περισσότερες και στο twitter αφού καταμετρώνται περισσότερα γυναικεία profile από τα αντρικά. Οι λόγοι  που έλκονται από την συγκεκριμένη εφαρμογή είναι η αναζήτηση προσφορών για αγορές και το να μαθαίνουν νέα για διάσημους που εκτιμούν.
  • Οσον αφορά τις καταναλωτικές τους συνήθειες γυναίκες και άνδρες επισκέπτονται σχεδόν το ίδιο τις ιστοσελίδες λιανικής πώλησης, όμως μένουν σε αυτές κατά 20% περισσότερο και φυσικά καταναλώνουν περισσότερο στο ίδιο περίπου ποσοστό. Χαρακτηριστικό είναι πως στις ΗΠΑ ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε αγορές κατα 71%, ενώ αποτελλούν περίπου το 65% των πελατών των ηλεκτρονικών πωλήσεων.[space size=»30″]

 

By