Πέμπτη, 23 Μαΐου, 2024

Δεύτερη θέση μεταξύ 64 ομάδων στο μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ο Ολυμπιακός!

Τη δεύτερη θέση μεταξύ 64 Ευρωπαϊκών ομάδων στο μάρκετινγκ κατέκτησε ο Ολυμπιακός, ανεβαίνοντας μια θέση υψηλότερα από την σεζόν 2012-13, όταν είχε βρεθεί στην 3η. Την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Ευρωλίγκας κατέκτησε η Άλμπα Βερολίνου και την τρίτη η Σάσκι Βασκόνια.

thumbnail (10)

Ο Ολυμπιακός βραβεύτηκε για το λόιαλτι πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα από το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των οπαδών με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την βράβευση αυτή καθώς και για το γεγονός ότι τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε στις κορυφαίες ομάδες της Ευρωλίγκας και εκτός παρκέ, σε θέματα μάρκετινγκ και εμπορικής ανάπτυξης», δήλωσε ο Νίκος Λεπενιώτης, εμπορικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός και σημείωσε: «Το πρόγραμμα για το οποίο βραβευτήκαμε, ανάμεσα σε άλλα, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα για τα ερχόμενα έτη καθώς η Olympiacos BC MasterCard θα είναι το απόλυτο εργαλείο για όλους τους φιλάθλους μας με ιδιαίτερα προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη της ΚΑΕ Ολυμπιακός για την υπέροχη και ομαδική δουλειά».

By