Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024

Στις αρχές Αυγούστου η λίστα με τους 2.000 εκπαιδευτικούς που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα

θα καλύψουν κενά σε άλλες θέσεις

National Action Plan for the Youth Employment  /  Παρουσίαση Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την απασχόληση των νέωνΜέχρι τις 10 Αυγούστου θα έχει οριστικοποιηθεί η λίστα των εκπαιδευτικών των υπό κατάργηση 50 ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.

Πάντως, οι καθηγητές που τίθενται σε διαθεσιμότητα πρόκειται να καλύψουν τα κενά είτε σε διοικητικές θέσεις -ποσοστό 40%-, σύμφωνα και με τις νομοθετικές τροποποιήσεις του άρθρου 82 του πολυνομοσχεδίου, είτε ως ωρομίσθιοι καθηγητές στα δημόσια ΙΕΚ, τα οποία αναβαθμίζονται μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για το τεχνικό λύκειο. Το υπόλοιπο 60% θα καλύψει τον τομέα της Υγείας καλύπτοντας τα κενά που υπάρχουν σε νοσοκομεία και διοικητικές θέσεις.

Μετακινήσεις

Παράλληλα, πέραν από τους 2.000 εκπαιδευτικούς, έρχονται και μετατάξεις 4.933 καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι από τον Σεπτέμβριο θα αξιοποιηθούν σε τάξεις του δημοτικού.

Πρόκειται για τις κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες γυμναστών, πληροφορικής, γαλλικής φιλολογίας, θεατρικών σπουδών, μουσικής και καλλιτεχνικών, οι οποίες θα επανδρωθούν από εκπαιδευτικούς των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.

Δάσκαλοι και καθηγητές δηλαδή θα μετατάσσονται πλέον ανάλογα με τις ανάγκες και τα κενά που προκύπτουν κάθε χρόνο. Ο υπουργός Παιδείας θα είναι αυτός που θα καθορίζει τον αριθμό των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και διεύθυνση εκπαίδευσης που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές θέσεις, όπου υπάρχει ανάγκη.

Για την φετινή σχολική χρονιά ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και ο υπολογισμός του πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού που πρόκειται να μετατεθεί ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, υλοποιείται με διαπιστωτική πράξη του υπουργείου, έπειτα από εισήγηση της γενικής διεύθυνσης προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί από τους κατά τόπους διευθυντές εκπαίδευσης.

 

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
By