Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Διαφήμιση στο twitter ή στην τηλεόραση;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν τα δεδομένα στο marketing.

twitter musicΤο Twitter αλλάζει τα δεδομένα στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης υπογράφοντας, ένα από τα μεγαλύτερα συμβόλαια marketing διεθνώς. Η πολυετή συμφωνία με τον κολοσσό του marketing Starcom MediaVest Group Publicis ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων αντικατοπτρίζει τόσο την αυξανόμενη σημασία του Twitter στα μέσα ενημέρωσης και το μάρκετινγκ, αλλά και έναν νέο τρόπο σκέψης για την αλληλεπίδρασή του με την τηλεόραση.

«Πιστεύουμε ότι ο κλάδος της διαφήμισης είχε λανθασμένα επικεντρωθεί στο δίλημμα μεταξύ Twitter και τηλεόραση», δήλωσε ο Adam Bain, ο πρόεδρος των παγκόσμιων εσόδων του Twitter, ενώ θεωρεί ότι «το Twitter είναι μια γέφυρα».

Η συμφωνία με τη μορφή συνεργασίας των δύο εταιρειών, έρχεται σε μία περίοδο που όλο και αυξάνεται η επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης γενικά, αλλά και μέσω κινητών συσκευών (κινητά, tablets) κατά τη διάρκεια τηλεθέασης. Μια πρόσφατη μελέτη της Nielsen επιβεβαιώνει μια ισχυρή συσχέτιση της τηλεθέασης και της χρήσης του  Twitter.

Ενδεικτικά στο δημοσίευμα των Financial Times αναφέρεται μέρος του πελατολογίου της  SMG, το οποίο περιλαμβάνει τις Procter & Gamble, Wal-Mart, Microsoft και την Coca-Cola, που πιθανότατα να αποτελέσουν μελλοντικές διαφημίσεις στο Twitter.

«Το Twitter, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έχει περάσει από ένα πείραμα σε κάτι που είναι απαραίτητο», δηλώνει η Laura Desmond, διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου Starcom MediaVest στους Financial Times. «Αυτό σηματοδοτεί στην αγορά το πώς θέλουμε να ασκείται η επιχειρηματική δραστηριότητα και να εκτιμώνται οι επιπτώσεις. Αυτό είναι το μέλλον. Είναι σύγκλιση

Η συμφωνία των δύο εταιρειών δεν είναι αποκλειστική και δεν εμποδίζει το Twitter από να προβεί σε παρόμοιες συνεργασίες με άλλες εταιρείες μάρκετινγκ, με το αναπτυσσόμενο διαδικτυακό μέσο να ανοίγει μια νέα σελίδα στη διαφήμιση σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά δίκτυα.

Τα συνολικά έσοδα από τη διαφήμιση του Twitter αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστεί φέτος, φθάνοντας τα 582,8 εκατομμύρια δολάρια το 2013 έναντι των 288,3 εκατ. δολαρίων το 2012, σύμφωνα με το eMarketer.

 

By