Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024

Εντείνει την «εξωστρέφεια» της η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με άνοιγμα σε 3 χώρες

Ενίσχυση του τζίρου της και στην ελληνική αγορά βλέπει η εταιρία για 2913 και 2014

assets_LARGE_t_189761_54069020

Στα 53 εκατ. ευρώ αναμένεται να ανέλθει ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2013, γράφοντας άνοδο 17% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η εταιρία αναμένεται να μεγαλώσει τα αποτελέσματα για το 2014, κάνοντας άνοιγμα και σε τρεις νέες χώρες.

Για το 2013 θα σημειώσει άνοδο του μεριδίου της, σε σχέση με πέρσι,αγγίζοντας περίπου το 13,5%–14%.

Ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2013 εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 53 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η εταιρεία αναμένει σημαντική αύξηση των EBITDA, ενώ και τα κέρδη προ φόρων για το 2013 αναμένονται και πάλι θετικά, και μάλιστα σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με τα περσινά.

Η εκτίμηση για το σύνολο της αγοράς είναι ότι και φέτος θα κλείσει ελαφρώς πτωτικά. Συγκεκριμένα, παρόλο που κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου επικράτησε ανοδική τάση, από τον Ιούλιο και μετά παρατηρήθηκε σημαντική μείωση, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το σύνολο της αγοράς. Σημαντικοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτήν την κατεύθυνση είναι, τόσο η μείωση της κατανάλωσης, που αποτελεί άμεση συνάρτηση της μείωσης του εισοδήματος, όσο και οι μειωμένες καταναλώσεις της τουριστικής αγοράς, όπου παρά τη μεγάλη προσέλευση τουριστών, δεν ενισχύθηκε η κατανάλωση στα τελικά σημεία, λόγω του μεγάλου ποσοστού που σημείωσαν τα πακέτα all inclusive.

Οι εξαγωγές

Κλείνοντας το 2013, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατάφερε, σε διάστημα δύο μόλις ετών, να αποκτήσει παρουσία σε 20 δυναμικές αγορές του εξωτερικού. Ενδεικτικά, αναφέρονται, μεταξύ άλλων, οι: Αγγλία, Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κίνα, Κύπρος, Νότιος Αφρική, Σουηδία, Χονγκ Κονγκ και Χιλή.

Μάλιστα, η εταιρεία πέτυχε και σημαντικές συμφωνίες με μεγάλα εμπορικά δίκτυα σε κάποιες αγορές, όπως είναι χαρακτηριστικά:

– Η συνεργασία με την πλέον αναγνωρισμένη αλυσίδα liquor stores «OddBins», που αφορά στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.

– Η συνεργασία με τις αλυσίδες Σ/Μ Carrefour, Karseras, So Easy και ΑΛΦΑ-ΜΕΓΑ, στην αγορά της Κύπρου.

– Η συνεργασία με την αλυσίδα liquor stores «Dan Murphy’s», στην αγορά της Νοτίου Αφρικής.

Παράλληλα, το 2013, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε σε συμφωνία για τη διάθεση των προϊόντων της και με τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών (Duty Free Shops), τόσο σε όλα τα αεροδρόμια στην Ελλάδα, όσο και σε όλους τους παραμεθόριους σταθμούς.

Για το 2014, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη δρομολογήσει την είσοδό της σε τρεις νέες αγορές και συγκεκριμένα σε Καναδά, Βραζιλία και Ρωσία, αναμένοντας οι πρώτες αποστολές να εκτελεστούν στις αρχές του νέου έτους. Μάλιστα, είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η FIX Hellas θα αποτελέσει την πρώτη ελληνική μπύρα που θα έχει παρουσία στη ρωσική αγορά, δίνοντας έμφαση αρχικά στην περιοχή της Μόσχας.

Το επενδυτικό πλάνο

Εκτός της μεγάλης επένδυσης που αφορά στο ιδιόκτητο βυνοποιείο, το επενδυτικό πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2014 περιλαμβάνει επενδύσεις της τάξεως των 2,5 εκατ. ευρώ περίπου, που θα αφορούν κατά κύριο λόγο σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας.

Σε σχέση με το εργασιακό δυναμικό, η εταιρία αναφέρει ότι σε πείσμα της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία 30 περίπου νέων θέσεων εργασίας και το 2013. Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία απασχολεί πλέον περισσότερους από 230 εργαζόμενους, συνεισφέροντας ουσιαστικά και στον τομέα της απασχόλησης.

Οι στόχοι της εταιρίας

• Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη επιτύχει το να αναδειχθεί η FIX Hellas ως το 1ο ελληνικό σήμα μπύρας και ως το 3ο brand σε πωλήσεις στην εγχώρια αγορά.

• Αναφορικά με τον στόχο μεριδίου για το 2014, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προσδοκά στην κατάκτηση του 16% της συνολικής αγοράς.

• Παράλληλα, η εταιρεία πρόκειται να λανσάρει καινούρια προϊόντα, στις αρχές του 2014, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, τόσο σε προϊόντα value for money όσο και σε πιο premium και εξειδικευμένες γεύσεις.

• Με χρονικό ορίζοντα έως το 2016, η επιχείρηση στοχεύει επίσης στην ανάδειξή της στη 2η θέση στον κλάδο της.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By