Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Μία καινοτόμος στρατηγική επικοινωνίας απο τη Lexus [εικόνες]

Ένα νέο concept που συνδέει την κουλτούρα της αυτοκίνησης με εκείνη της γεύσης προωθεί η Lexus.

Πρόκειται για το Intersect by Lexus, το πρώτο resto της φίρμας που άνοιξε στο Τόκιο και θα υπάρξει συνέχεια, με τη Νέα Υόρκη να έχει προτεραιότητα.

Η φίρμα στοχεύει στην ανάπτυξη νέου τύπου δεσμών με τους πελάτες της αλλά και με τους μελλοντικούς.

Το Intersect by Lexus είναι ένας χώρος σχεδιασμένος για μια διαφορετικού είδους αμφίδρομη επικοινωνία. Στόχος να αναδειχθούν οι αξίες της φίρμας, κάτι που πέτυχε ο διάσημος interior designer Masamichi Katayama. Βρίσκεται στο ακριβό προάστιο Aoyama δίπλα σε καταστήματα διάσημων δυτικών fashion brands.

 

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
By