Χθες το βράδυ σε μια μυστική τοποθεσία στο Λος Άντζελες Porsche παρουσίασε το entry-level SUV κι ελπίζει ότι θα κερδίσει τους αντιπάλους όπως η GLK της Mercedes και της BMW X3 .
Η 2015 η Porsche Macan θα είναι ένα μικρό όχημα για αθλητική δραστηριότητα που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Volkswagen (την οποία μοιράζεται με το Audi Q5 και Α4 ), αλλά απ΄ότι φαίνεται θα ναι ριζικά διαφορετικό από οτιδήποτε στην Audi .
Πράγματι , θα είναι πολύ Porsche , θα μοιράζεται τις γωνίες και την πλευρά του 911 και το ύψος του Cayenne , το front end είναι επίσης πολύ παρόμοιο με του μεγαλύτερου αδελφό του- ενώ η Boxster δίνει ακόμη ένα κομμάτι στο styling τον αέρα του και το προφίλ του.
Η Porsche ελπίζει ότι το entry-level SUV θα γεμίσει το χαρτοφυλάκιό της με τον ίδιο τρόπο όπως η Panamera ( πολυτελές sedan ) και το Cayenne ( πολυτελές SUV ) να φύγουν από το παρελθόν την εικόνα του σπορ αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε με το 911 , Cayman και Boxster .
Η Audi , με το Q5 του και Land Rover με το Evoque της έχει αναπτυχθεί, επίσης, σ΄αυτό το τομέα, το οποίο είναι το πιο αναπτυσσόμενο και πιο κερδοφόρο τμήμα της αγοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα .
Αρχικά οι « συντηρητικές εκτιμήσεις » στην Porsche θέτουν το Macan σε όγκο περίπου 50,000-55,000 μονάδες που πωλούνται ανά έτος. Πιο πρόσφατα λένε ότι οι πωλήσεις στους αριθμούς θα μπορούσε να φτάσουν στο ύψος των 75.000 μονάδων , το οποίο θα σήμαινε ότι το Macan θα αντιπροσώπευε σχεδόν το ήμισυ του συνολικού όγκου της Porche .
Η Macan έρχεται προσφέροντας μια επιλογή από δύο κινητήρες για το νέο γύρο: ένα 3.0 – λίτρων twin – turbo V6 που παίρνει 340 ίππους (είναι η ίδια μηχανή με το ένα στο Panamera ) ή 3,6 – λίτρων twin – turbo V6 που παίρνει 400 ίππους . Το αυτοκίνητο σε 60 mph είναι γρήγοοα όσο 4,4 δευτερόλεπτα , με τελική ταχύτητα 164 μίλι/ώρα . Μοντέλα ντίζελ ή υβριδικά είναι διαθέσιμα.
ΟΙ οff -road δυνατότητες της Macan έρχονται βελτιομένες ώστε να παρέχει πρόσφυση στο χώμα και το χιόνι. Η αναστολή μπορεί να αυξηθεί για μια γωνία προσέγγισης 26,6 μοιρών και γωνία φυγής των 23,6 βαθμών – αξιοπρεπή ποσά λαμβάνοντας υπόψη τη μικρότερη φύση αυτού του οχήματος.
Στο εσωτερικό , η Macan έχει δερμάτινα εξοπλισμένα σπορ καθίσματα , στο κέντρο – τοποθετημένο καντράν , μια 5 – ιντσών έγχρωμη οθόνη και ένα σπορ τιμόνι . Αναβαθμίσεις όπως ένα πακέτο Sport Chrono , προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας , ενεργό cruise control και τελειώματα ίνες άνθρακα αφθονούν . Αναμείνετε την τιμή να αρχίσει περίπου $ 50,000.
Στη Στουτγάρδη της Γερμανίας που βασίζεται στην αυτοκινητοβιομηχανία χτίστηκε αυτό το αυτοκίνητο για να βοηθήσει την κατώτατη γραμμή του με τον ίδιο τρόπο που το Cayenne έκανε πριν από 10 χρόνια – και γεμίζει το μικρό κενό όμορφα . Θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το επόμενο Porsche best- seller .