Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Ξεκινούν από το Σάββατο τα διεθνή δρομολόγια του ΟΣΕ

Τη δυνατότητα να ταξιδεύουν καθημερινά με τρένο από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια, το Βελιγράδι και τη Σόφια δίνει στους επιβάτες της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ερχόμενο Σάββατο 10 Μαΐου

trainose

Πρόκειται για δρομολόγια τα οποία εκτός των άλλων, αναμένεται να ενισχύσουν και το τουριστικό ρεύμα από τα Βαλκάνια προς τη βόρεια Ελλάδα.

Προσφορές στα εισιτήρια

Οι τιμές των εισιτηρίων για τα νέα δρομολόγια θα είναι ανταγωνιστικές και θα ισχύουν πολλαπλές εκπτώσεις. Επίσης, θα ισχύουν οι προσφορές Eurail και InterRail και οι ειδικές προσφορές για τις βαλκανικές χώρες, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τις οικονομικές μετακινήσεις τουριστών από όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς την Ελλάδα.

Προς Βουλγαρία

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κόστος για το απλό εισιτήριο από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σόφια ανέρχεται στα 16,80 ευρώ, ενώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής ανέρχεται στα 33,60 ευρώ.

Σημειώνεται, ότι σε κάθε δρομολόγιο θα προσφέρονται 12 εισιτήρια μετ΄ επιστροφής με αντίτιμο 25 ευρώ, με την προϋπόθεση ότι θα κλείνονται 15 ημέρες πριν την εκτέλεση του δρομολογίου.

Προς Σερβία και Σκόπια

Για τις μετακινήσεις προς το Βελιγράδι θα ισχύουν εκπτώσεις 20% στις τιμές των εισιτηρίων μετ επιστροφής, μέχρι και το τέλος του χρόνου (2014).

Επίσης, από τις 10 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου θα ισχύει ειδική προσφορά και η έκπτωση θα φτάνει στο 30% για τα εισιτήρια με επιστροφή. Έτσι, η τιμή των εισιτηρίων στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σκόπια θα είναι 12,20 ευρώ η απλή μετάβαση και 19,5 ευρώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής.

Από τη Θεσσαλονίκη προς το Βελιγράδι το εισιτήριο θα κοστίζει 33,80 ευρώ, η απλή μετάβαση, ενώ μετ΄ επιστροφής το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 54,10 ευρώ.

Επιπλέον, στους επιβάτες που ταξιδεύουν σιδηροδρομικά με προορισμό το Βελιγράδι και αντίστροφα, θα παρέχονται -εφόσον το επιθυμούν- υπηρεσίες κατάκλισης. Επίσης, στη διάρκεια της θερινής περιόδου, στη σύνθεση του τρένου θα προστεθεί και βαγόνι μεταφοράς των οχημάτων των επιβατών του τρένου.

By