Οι επενδυτές βάζουν 5.5 εκατ. δολάρια στο αντι-Facebook δίκτυο Ello
Με ένα εκατομμύριο χρήστες ήδη στο ενεργητικό του και τρία εκατομμύρια στην ουρά, το Ello, το δίκτυο που δημιούργησε την περασμένη άνοιξη ο Πολ Μπάτνιζτ, δείχνει να προσελκύει ολοένα και περισσότερους χρήστες.
Τώρα, φαίνεται ότι οι επενδυτές παίρνουν στα σοβαρά την ιδέα του Μπάτνιτζ που οραματίστηκε ένα κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις και αποφασίζουν να βάλουν αυτοί τα απαραίτητα κεφάλαια.
Το Ello θα αντλεί χρήματα όχι από ενοχλητικές διαφημίσεις όπως το facebook, αλλά από μικρο-πληρωμές που οι χρήστες του θα μπορούν να πραγματοποιούν μέσω της πλατφόρμας για άλλες υπηρεσίες.
Ello says it has a million users, with another three million waiting to join
Ο Μπάτνιτζ πιστεύει ότι το όραμα μπορεί να χρηματοδοτηθεί χωρίς εμπορικές ενοχλήσεις και χωρίς την εκμετάλλευση των προσωπικών δεδομένων για τους χρήστες.
Για την προστασία αυτής ακριβώς της βασική αρχής, οι δημιουργοί αλλά και οι πιθανοί μέτοχοί του, υπογράφουν συμφωνία με την οποία δεσμεύονται να μην πωλούν στοιχεία σε τρίτους, να μην δέχονται διαφημίσεις. Στα προαναφερθέντα υποχρεούνται να συμφωνήσουν και όσοι θέλουν να μπουν στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας.
Δείτε περισσότερα https://ello.co