Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Παγκόσμια χορηγική συμφωνία Nissan και UEFA Champions League

Η Nissan ανακοίνωσε την παγκόσμια συνεργασία με το UEFA Champions League, συμπεριλαμβανομένης της διοργάνωσης του UEFA Super Cup.

1Αυτή η συνεργασία αποτελεί τη μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας  που έχει συνάψει ποτέ ο Ιαπωνικός Κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία θα εγκαθιδρύσει τη Nissan ως επίσημο παγκόσμιο συνεργάτη των παραπάνω κορυφαίων ποδοσφαιρικών διοργανώσεων, από την περίοδο 2014 – 15 έως και το 2017-18.

Ειδικότερα, ως επίσημος συνεργάτης, η Nissan θα έχει εκτεταμένα δικαιώματα για τους αγώνες, τις προκαταρκτικές φάσεις, το περιεχόμενο, τα μέσα ενημέρωσης, τη φιλοξενία, τα συναφή δρώμενα και φυσικά τον τελικό της διοργάνωσης.

Σε δήλωσή του ο  Roel de Vries , Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για τη Nissan, είπε : «Ως συνεργάτες της UEFA, προσβλέπουμε στη δημιουργία νέων τρόπων επικοινωνίας που θα εμπλουτίσουν την εμπειρία του UEFA Champions League. Η πιο διάσημη  ποδοσφαιρική διοργάνωση της Ευρώπης θα είναι μια σημαντική παγκόσμια πλατφόρμα για τη Nissan. Στόχος μας είναι να δείξουμε στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο, τον ενθουσιασμό που διακρίνει τόσο το ποδόσφαιρο, όσο και  τα αυτοκίνητά μας. Και στα δύο εμπλέκονται καταπληκτικοί άνθρωποι που έχουν πάθος για αυτό που κάνουν».

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Guy – Laurent Epstein, Διευθυντής Marketing της UEFA Events SA, δήλωσε : «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε τη  Nissan ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League από την επόμενη σεζόν,  μια πραγματικά ηγετική παγκόσμια εταιρεία και μία από τις μεγαλύτερες  αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η αυτή η εταιρική συνεργασία θα παρέχει μεγάλη καινοτομία και ενθουσιασμό σε όλες τις αγορές,  σε όλο τον κόσμο. Eίμαστε πεπεισμένοι ότι η Nissan μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα που προσφέρει το UEFA Champions League για να αναπτύξει περαιτέρω την ηγετική της θέση».

Σύμφωνα με τον de Vries, το UEFA Champions League έχει μια αθροιστική τηλεθέαση που ξεπερνά τα  4 δισεκατομμύρια τηλεθεατών κατά τη διάρκεια της ποδοσφαιρικής σεζόν, ενώ  η συμφωνία θα φέρει τη  Nissan σε νέα ακροατήρια, έχοντας, εκτός των άλλων,  το εμπορικό της σήμα συνεχώς στο προσκήνιο, κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού ποδοσφαιρικού ημερολογίου.

By