Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Πλαίσιο: Πάνω από τα 14 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη για το 2013

Υποχώρηση του συνολικού δανεισμού της εταιρίας για την περασμένη χρονιά

plaisio600_030214

Τα βασική οικονομικά μεγέθη για τη χρήση του 2013 ανακοίνωσε σήμερα, Τετάρτη, η Πλαίσιο Computers.

Σύμφωνα με αυτά, «η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 14,3 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 39% σε σχέση με τη χρήση του 2012) και κέρδη ανά μετοχή 0,65 ευρώ.

Ελαφρά μειωμένες ήταν πωλήσεις στο σύνολο του έτους, ανέκαμψαν, ωστόσο, στο τελευταίο και πιο σημαντικό τρίμηνο της χρήσης.

Το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) εμφανίζεται ισχυρά αυξημένο κατά 236 μονάδες βάσης στο 8,3%.

Το Πλαίσιο πέτυχε παράλληλα περαιτέρω μείωση του κόστους πωληθέντων κατά 3,8% και των λειτουργικών εξόδων κατά 5,6%, με αποτέλεσμα την ενίσχυση των περιθωρίων αποδοτικότητας.

Επίσης, κατέγραψε ισχυρές λειτουργικές ταμειακές ροές € 12,3 εκατ. παρά τη σημαντική αποπληρωμή των προμηθευτών.

Εύρωστη κρίνεται η κεφαλαιακή διάρθρωση με το δείκτη δανειακής μόχλευσης (Ξένα / Ίδια Κεφάλαια) να συρρικνώνεται στο 0,80 από 1,05.

Ο συνολικός δανεισμός υποχώρησε κατά 3 εκατ. ευρώ στα 14,3 εκατ. ευρώ,

Τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπερνούν τα 52 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν στο 40% περίπου της συνολικής κεφαλαιοποίησης.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του έτους, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Τα κέρδη προ φόρων προσέγγισαν τα € 20 εκατ., σχεδόν 50% υψηλότερα από το 2012 και μόνο η αύξηση των φορολογικών συντελεστών μπόρεσε να περιορίσει κάπως την ποσοστιαία άνοδο των αποτελεσμάτων μετά από φόρους. Η συνεπής παρακολούθηση του κόστους λειτουργίας επέφερε, για άλλη μια χρονιά, περιορισμό του, ενώ το EBITDA αυξήθηκε κατά 37,7%. Η ικανοποιητική κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου, σε συνδυασμό με την ευρύτατη ρευστότητα – τα διαθέσιμα υπερέβησαν τα € 50 εκατ.- μας επιτρέπουν να προτείνουμε στη Γενική Συνέλευση τη διανομή μερίσματος 20 ευρωλεπτών ανά μετοχή, σημαντικά υψηλότερου κατά 66%, σε σχέση με το 2012, σηματοδοτώντας την επιθυμία μας να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη των μετόχων μας ως απόρροια της πορείας της Εταιρίας.».

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε:

«To 2013 κάναμε τέσσερις στρατηγικές κινήσεις:

Κάναμε είσοδο στην κινητή τηλεφωνία, με το brand μας Turbo-X,
Επίσης με το Turbo-X μπήκαμε στην κατηγορία των τηλεοράσεων,
Επενδύσαμε στα Σχολικά Είδη, γεγονός που μας πρόσφερε μία δυνατή σχολική περίοδο, και
Βγήκαμε για πρώτη φορά στην Ιστορία του Πλαισίου με τηλεοπτική διαφήμιση, με πρώτο στόχο το branding
των private labels.

Αυτές οι κινήσεις μας, ενίσχυσαν πολύ και το μερίδιο αγοράς και την κερδοφορία. Παράλληλα δουλέψαμε όπως και κάθε χρόνο στην ανανέωση των καταστημάτων μας, του site και των καταλόγων.»

 

By