Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Ποιες ελληνικές εταιρείες θα βραβεύσει ένας Sir

To ΤhePaper παρουσιάζει τις εταιρείες που το ίδρυμα Στέλιος Χατζηιωάννου επέλεξε ως επικρατέστερες για να δώσει βραβείο

epixeiriseisH Kαινοτομία πάντα επιβραβεύεται ενώ αποκτά ιδιαίτερη σημασία όταν η αναγνώρισή της πραγματοποιείται εν τω μέσω μιας δυσχερούς οικονομικής κατάστασης όπως αυτή που ζει η χώρα μας. Το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2013», που διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet, του ομίλου easy Group και του Stelios Philanthropic Foundation αναδεικνύει και στηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Μία υποστήριξη που παρέχει εκτός από την ηθική αναγνώριση και το χρηματικό ποσό των 50.000 ευρώ με σκοπό την ενίσχυση της επιχείρησης.

Η επιλογή του νικητή θα πραγματοποιηθεί από τον κ. Στέλιο Χατζηιωάννου και θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής για τα Βραβεία Κούρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας στις 26 Νοεμβρίου 2013 στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental.

Εως τότε το Stelios Philanthropic Foundation επέλεξε τις 3 επικρατέστερες επιχειρήσεις, οι οποίες αφενός ανταποκρίνονταν στα κριτήρια του διαγωνισμού και αφετέρου επέδειξαν σημαντικό έργο ώστε να διεκδικούν το φετινό βραβείο. Το Βραβείο, το οποίο θεσμοθετήθηκε από το Stelios Philanthropic Foundation, σε συνεργασία με τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας, απευθύνεται σε νέες/νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών, που διέκριναν την ευκαιρία, πήραν το ρίσκο και βρήκαν τον τρόπο να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Σημειώνεται ότι το Stelios Philanthropic Foundation αποτελεί ένα μη κερδοσκοπικό, μη κυβερνητικό ίδρυμα που στοχεύει στη διοχέτευση πόρων, στην ενίσχυση και στην κινητοποίηση προγραμμάτων που προάγουν την εκπαίδευση, το περιβάλλον και την επιχειρηματικότητα. Πιο συγκεκριμένα, στον τομέα της εκπαίδευσης το Ίδρυμα παρέχει υποτροφίες σε νέους κυρίως από την Ελλάδα και την Κύπρο για τα πανεπιστήμια London School of Economics για πτυχίο και Cass City University of London για μεταπτυχιακό. Στον τομέα του περιβάλλοντος, το Ίδρυμα αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Cyprus Marine Environment Protection Association, υποστηρίζει τη δράση της WWF και έχει δημιουργήσει το SteliosEnvironmentalCentreinPedoulas. Όσον αφορά στον τομέα της επιχειρηματικότητας, το Ίδρυμα έχει θεσμοθετήσει ετήσια Βραβεία Επιχειρηματικότητας στην Κύπρο, στην Ελλάδα, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Μονακό (χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται).

Ποιες όμως είναι οι τρεις εταιρείες που κατάφεραν να περάσουν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού:
Ancient Greek Sandals – Νικόλας Μίνογλου και Χριστίνα Μαρτίνη: με έδρα τα Οινόφυτα.
Εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα, τα σανδάλια της Χριστίνας Μαρτίνη και του Νικόλα Μινόγλου, αποδεικνύουν πως ένα προϊόν υψηλής ποιότητας μπορεί να παραχθεί στην Ελλάδα και να κερδίσει τις καρδιές των πιο απαιτητικών γυναικών στον κόσμο. Τα Ancient Greek Sandals αγαπήθηκαν από τις Madonna, El McPherson, G.Paltrow, Rhianna, Sarah Jessica Parker, Naomi Watts, Emma Watson και άλλες, ενώ έχουν κατακτήσει τα τελευταία δύο χρόνια τις στήλες μόδας των «New York Times», «Elle», «Vogue», «Financial Times», «Conde Nast Traveller» και «Harpers». Οι πωλήσεις τους αυξάνονται με 50% κάθε χρόνο και ανάλογα επεκτείνεται και το δίκτυό τους στις διεθνείς μητροπόλεις της μόδας.

Σήμερα το 99% των πωλήσεων της εταιρίας προέρχεται από εξαγωγές που πραγματοποιούνται σε περισσότερες από 40 χώρες, ενώ την ίδια στιγμή το σύνολο της συλλογής παράγεται στην Ελλάδα από Έλληνες τεχνίτες με ελληνικές πρώτες ύλες.

Ο σχεδιασμός των αρχαιοελληνικών σανδαλιών ξεκίνησε το 2010, και άρχισαν να πωλούνται το 2011. Οι σχεδιαστές Χ. Μαρτίνη και Ν. Μίνογλου είχαν από καιρό οραματιστεί τη δημιουργία ενός διεθνούς brand χειροποίητων αρχαιοελληνικών σανδαλιών κατασκευασμένων στην Ελλάδα από Έλληνες τεχνίτες.

Σε συνεντεύξεις που έχουν δώσει έχουν επισημάνει ότι «εμπορικά βοήθησε πολύ το ότι ξεκινήσαμε με γραφείο στο Λονδίνο και μπήκαμε στο www.netaporter.com και μετά σε πολύ σημαντικά σημεία πώλησης όπως το Colette και το Bonne Marche στο Παρίσι, στο Saks στη 5th Avenue στη Ν.Υόρκη, στο Selfridges στο Λονδίνο κ.λ.π. Από εκεί μας έμαθαν και μας επέλεξαν οι επώνυμες. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότερες τα έχουν αγοράσει τα σανδάλια μας, αν και έχουμε κάνει και κάποια δώρα». Αυτή τη στιγμή τα σανδάλια διατίθενται σε 250 σημεία πώλησης σε πάνω από 40 χώρες, όπως ΗΠΑ, Αυστραλία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ασία, κτλ. Το 99% των πωλήσεών μας πραγματοποιείται στο εξωτερικό.

Nanobionic – Γεώργιος και Ερμής Ψιψίκας: με έδρα την Αθήνα. Η εταιρεία δημιουργεί εξειδικευμένα προϊόντα που προσφέρουν συνολική ευεξία, βελτίωση των επιδόσεων και ενίσχυση του τρόπου ζωής. Οι εφαρμογές τους επικεντρώνονται, χωρίς να περιορίζονται, στην υγεία, στον αθλητισμό και το στρατό.

Οπως κατά καιρούς έχουν εξηγήσει οι ιδρυτές της εταιρείας, τα υψηλής τεχνολογίας υφάσματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των ρούχων nanobionic® προστατεύονται από κατοχυρωμένη πατέντα και είναι διαθέσιμα μόνο από τη nanobionic® ltd. Οραμά τους να βελτιώσουν την ποιότητα της καθημερινότητας των ανθρώπων που εμπιστεύονται τα προϊόντα nanobionic®, προβάλλοντας έτσι την ανθρωποκεντρική τους κουλτούρα.

Σύμφωνα με τους ίδιους, ήδη χιλιάδες άνθρωποι έχουν δει τη ζωή τους να αλλάζει χρησιμοποιώντας ρούχα με την τεχνολογία nanobionic®. Αθλητές είδαν την απόδοση τους να εκτοξεύεταnι, άτομα με χρόνια κινητικά προβλήματα ή/και έλλειψη ισορροπίας απολαμβάνουν σημαντική βελτίωση στην καθημερινότητα τους, ενώ υγιή άτομα βελτίωσαν την απόδοσή τους και μείωσαν τα σημάδια της πρόωρης κόπωσης. Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας δεν εφησυχάζει από την τεράστια απήχηση που ήδη έχουν τα προϊόντα nanobionic®. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις της τεχνολογίας, βελτιώνει τα υφάσματα και αναζητά συνεχώς νέες εφαρμογές της τεχνολογίας nanobionic®σε διαφορετικά ήδη ρουχισμού.

Get Social Gr – Παναγιώτα Κοτσαρίνη και Μαρία Ηλιάδη: με έδρα την Αθήνα. 
Η εταιρεία ειδικεύεται στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών με σκοπό την διαφήμιση και την προώθηση προϊόντων μέσα από τα social networks.  Το κοινό παγκοσμίως δείχνει ότι έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις γνώμες των φίλων και των γνωστών τους παρά από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Τα Social networks δίνουν τη δυνατότητα μετάδοσης της πληροφορίας με φιλικό, προσωπικό και γρήγορο τρόπο. Η επιχειρηματική πρόταση της Παναγιώτας Κοτσαρίνη και της Μαρία Ηλιάδη είναι «Απλά αξιοποιήστε τα !!!

Και όπως εξηγούν μέσω του site με την βοήθεια των Social Media επιτυγχάνεται
85% – Αύξηση προβολής της επιχείρησης
69% – Αύξηση επικοινωνίας και μετάδοσης των πληροφοριών
69% – Αύξηση επικοινωνίας και μετάδοσης των πληροφοριών
65% – Καλύτερη γνώση της αγοράς
58% – Παρακίνηση και ενασχόληση του κοινού
58% – Δημιουργία κοινότητας γύρω από την επιχείρηση
55% – «Τροφοδότηση» των μηχανών αναζήτησης και βελτίωση θέσης εμφάνισης
51% – Δημιουργία και βελτίωση επαγγελματικών σχέσεων
46% – Μείωση εξόδων διαφήμισης – marketing
40% – Αύξηση πωλήσεων

(Visited 1 times, 1 visits today)
By