Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Προχωρά η ιδιωτικοποίηση του 40% των Iταλικών Tαχυδρομείων

Συναινούν όλα τα κόμματα της συμμαχίας εκτός του μέλους της γερουσίας της Επιλογής Πολιτών, Λίντα Λαντσιλότα

Poste_italiane

Η κυβέρνηση της Ιταλίας αναμένεται να αποφασίσει και επίσημα σήμερα την μερική ιδιωτικοποίηση των Ιταλικών Ταχυδρομείων (Poste Italiane).Το σχέδιο είναι να διατεθεί σε ιδιώτες ένα 40% από το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, η οποία ως σήμερα ανήκει κατά 100% στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομικής Ανάπτυξης Αντόνιο Κατρικαλά και του υπουργού Οικονομικών Φαμπρίτσιο Σακομάνι.

Η αποκρατικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου των ταχυδρομείων θα επιτρέψει στην κυβέρνηση της Ιταλίας να εισπράξει περίπου 4 δισεκ. ευρώ, ενώ η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Το ιταλικό δημόσιο επιδιώκει πάντως να κρατήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών των Ιταλικών Ταχυδρομείων.Παράλληλα, φιλοδοξεί με το σχέδιο που θα παρουσιάσει σήμερα να δρομολογήσει την ιδιωτικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου και άλλων δημόσιων εταιρειών, για να εξασφαλίσει άλλα οκτώ δισεκ. ευρώ.

Η κυβέρνηση συμμαχίας υπό τον Ενρίκο Λέτα σχεδιάζει την μερική αποκρατικοποίηση και νέων πακέτων μετοχών της Εθνικής Εταιρίας Υδρογονανθράκων Eni, της GrandiStazioni, που διαχειρίζεται τους μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας, και των ναυπηγείων Fincantieri.

Στα τέλη του 2013 τα Ιταλικά Ταχυδρομεία είχαν συμβάλει στην διάσωση της αεροπορικής εταιρίας Alitalia με 75 εκατομμύρια ευρώ.

Στις νέες ιδιωτικοποίησης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση μοιάζουν να συναινούν όλα τα κόμματα της συμμαχίας. Εξαίρεση η κεντρώα γερουσιαστής της Επιλογής Πολιτών Λίντα Λαντσιλότα, η οποία προειδοποίησε ότι «τα ιταλικά ταχυδρομεία ιδιωτικοποιούνται ενώ στον τομέα αυτό (υπηρεσιών) δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη ο αναγκαίος ανταγωνισμός».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By