Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει…

Διαφημίζεται και στις τρεις ηπείρους για καλοκαιρινές διακοπές.

xalkidiki1Πάνω από 12 εκατ. Αμερικανοί, στις ΗΠΑ,  θα ενημερωθούν για τις γεύσεις, τα χρώματα και τα αρώματα της Χαλκιδικής, μέσα από άρθρα και εκπομπές.

Στην Ινδία, 210.000 αναγνώστες του περιοδικού «Global Destinations» θα βαδίσουν στα χνάρια του Μεγαλέξανδρου και του Αριστοτέλη, μαθαίνοντας για τη γενέθλια γη τους.

Στην Ιταλία, οι «φανατικοί» του τουριστικού περιοδικού «Marco Polo» θα δουν την πρωταγωνίστρια της ιταλικής τηλεόρασης, Μιτσελίνι, να ποζάρει στις χαλκιδικιώτικες παραλίες, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να ξεφυλλίσουν 30 σελίδες με κείμενα και φωτογραφίες για τα θέλγητρα της Χαλκιδικής.

Στη Σαουδική Αραβία, οι ομορφιές της Β. Ελλάδας έπεισαν τη διοίκηση της «Saudia Airlines» να εξετάσει το ενδεχόμενο προβολής της Χαλκιδικής ως θέρετρου διακοπών για τους Σαουδάραβες.

Και όλα αυτά στο πλαίσιο των διαδοχικών αποστολών δημοσιογράφων από την Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη, που διοργανώθηκαν πριν από την επίσημη έναρξη της σεζόν 2013, προκειμένου η Χαλκιδική να μπει στην «ατζέντα» ως τουριστικός προορισμός με αυξημένο ενδιαφέρον.

By