Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Σεμνά και νοικοκυρεμένα η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

“All Time Classic” και υποστηρικτικό μήνυμα – brand promise – το “Welcome Home” το νέο μότο του ΕΟΤ.
wikimediafoundation.org
wikimediafoundation.org
«Πενία τέχνας κατεργάζεται» ή αλλιώς σεμνά και νοικοκυρεμένα, είναι το βασικό άτυπο μότο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού που κατά τα άλλα φέρει το επίσημο σλόγκαν “All Time Classic” και υποστηρικτικό μήνυμα – brand promise – το “Welcome Home”.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Παν. Λειβαδάς παρουσιάζοντας την νέα διαφημιστική προσπάθεια του ελληνικού τουρισμού, τόνισε ότι αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 η Ελλάδα ήταν το 5ο ισχυρότερο brand στον κόσμο, σήμερα το brand name «Ελλάδα» έχει κατρακυλήσει στην 39η θέση και βουλιάζει από το 2006 παρά τη σημαντική αύξηση των κονδυλίων για τη διεθνή προβολή της χώρας.
“Η Ελλάδα δεν χρειάζεται φιοριτούρες. Η Ελλάδα είναι λευκή και γαλάζια” πρόσθεσε. Οι ενέργειες που σχεδιάζει ο ΕΟΤ επιστρέφουν και ξεκινούν από τα βασικά και στοιχειώδη, δηλαδή καλύτερος προγραμματισμός, έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα νέα μέσα, οριζόντιες επιλογές για καλύτερο συντονισμό και εξοικονόμηση πόρων ή καλύτερη αξιοποίηση των πενιχρών υφιστάμενων.
Παράλληλα, καταβάλλεται πρόσπάθεια το νέο εικαστικό να αναπτυχθεί πλήρως από την έκθεση του Βερολίνου, που ξεκινάει την ερχόμενη εβδομάδα.
Οι δράσεις για το 2013 περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, παρακολούθηση των αγορών και αποτύπωση των τάσεων και  ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων, αναβάθμιση της Διαδικτυακής πύλης του ΕΟΤ με προκήρυξη έργου και χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, καθώς και κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής.
[space size=»30″]
By