Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Σε ύφεση η Barbie

Οι πωλήσεις της κούκλας έχουν πέσει κατά 50% από το 2000

Barbie

Η κούκλα με την οποία μεγάλωσαν αρκετές γενιές, η Barbie μάλλον έχει χάσει τα σκήπτρα που διατηρούσε επί χρόνια καθώς στη μόδα είναι πλέον άλλες φιγούρες. Τουλάχιστον αυτό μαρτυρούν οι πωλήσεις της Mattel για την 54χρονη κούκλα. Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 12% το τελευταίο τρίμηνο. Η εταιρεία βρίσκεται πλέον σε ύφεση καθώς διανύει το τέταρτο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων.

Μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τριμήνου οι μετοχές της εταιρείας έπεσαν κατά 7,1% στα 43,03 δολάρια.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Mattel Bryan Stockton οι πωλήσεις της Barbie έχουν πέσει περίπου κατά 50% από το 2000, κυρίως επειδή το ενδιαφέρον τράβηξαν οι κούκλες Bratz. Ζημιά στις πωλήσεις της εκτιμάται από την ίδια την εταιρεία ότι έκαναν άλλα brands της Mattel και κυρίως οι δημοφιλέστατες Monster High dolls, που κατάγονται από ένα γυμνάσιο με μαθητές που έχουν γκόθικ στυλ.

Σε διεθνές επίπεδο οι πωλήσεις της Barbie σύμφωνα με τον κ. Johnson εκτιμάται ότι φέτος θα αγγίξουν σε αξία τα 3,1 δισ. ευρώ. Αισιοδοξία υπάρχει στην εταιρεία για τα ποσοστά πωλήσεων στις ΗΠΑ, όπου μετά το χαμηλό των 371 εκατ. δολαρίων το 2008 φέτος εκτιμάται ότι θα προσεγγίσουν τα 462 εκατ. δολάρια.

Πάντως παρά την πτώση των πωλήσεων ο γενικός διευθυντής της Mattel τονίζει ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την Barbie. Όπως σημειώνει «ακόμα αντιπροσωπεύει τους ρόλους που γνωρίζουμε ότι τα κορίτσια θέλουν να παίζουν».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By