Η ΜΕΤΚΑ κατέθεσε προσφορά με έκπτωση της τάξης του 17%, ενώ στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ-J&P Άβαξ-Intrakat και η Αρχιρόδον.
Το έργο
Οι κατασκευαστικές εργασίες αφορούν:
-Την κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες, και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),
-Την ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου
-Την κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής
-Την κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους
-Την κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από την Χ.Θ. 122+000,00 έως την Χ.Θ. 202+100, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1(level 1).
– Την εγκατάσταση των κάτωθι Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και ειδικότερα:
-Παθητικό Δίκτυο Μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων
– Σύστημα Δομημένης Καλωδίωσης (LAN/WAN) στα κτίρια των Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων.
-Τον ενεργό εξοπλισμό δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων και
-Το σύστημα Υπηρεσιακής Τηλεφωνίας