Ένας διαφημιστικός κολοσσός γεννιέται
Σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσαν την Κυριακή οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom, δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνώς, με στοιχεία ενεργητικού που θα ξεπερνούν τα 26 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου και η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, ενώ θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.
(Visited 1 times, 1 visits today)