Τουλάχιστον για ένα μήνα, ενώ δεν αποκλείεται η παράταση της γραμμής
Την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135 έθεσε την Τρίτη το υπουργείο Υγειάς για την επίλυση προβλημάτων που προέκυψαν από τους συνεχιζόμενους σεισμούς στη Κεφαλλονιά.
Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ σε 24ωρη βάση επτά μέρες την εβδομάδα.
Με ένα τηλεφώνημα οι πολίτες της Κεφαλλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για θέματα:
- Ζημιών και συνεργείων ελέγχων
- Ενισχύσεων
- Δημόσιας υγείας
- Εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
- Ολιγωρίας τοπικών και κεντρικών φορέων
- Και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή, η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργήσει «τουλάχιστον για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράταση της».