Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Το Fiat 500 πάνω σε γιοτ 80 μέτρων!

Έχει περάσει η εποχή που οι διαφημίσεις αυτοκινήτου έδειχναν μόνο λαμαρίνες και μιλούσαν για ίππους και επιδόσεις.

1Στόχος των κατασκευαστών είναι το κοινό να λάβει τα… κατάλληλα μηνύματα και να ταυτιστεί μαζί τους. Οι διαφημιστικές καμπάνιες της Fiat βραβεύτηκαν με επτά «Λέοντες» στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Τον «χάλκινο λέοντα» στην κατηγορία film εξασφάλισε το διαφημιστικό «Yacht» με πρωταγωνιστή το νέο 500 Cult, την κορυφαία έκδοση από πλευράς πολυτέλειας του μικρού μοντέλου της Fiat. Το μήνυμα που θέλει να περάσει το διαφημιστικό είναι δε χρειάζεσαι μεγάλες πισίνες και λιμουζίνες για να είσαι ευτυχισμένος και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή. «Μια μέρα θα αντιληφθείς ότι το μέγεθος του αυτοκινήτου σου δεν μετράει καθόλου. Αυτό που μετρά είναι το μέγεθος του… γιοτ!».

Η διαφήμιση κλείνει με το Fiat 500 Cult στην πλώρη του 80μετρου υπερπολυτελούς γιοτ Chopi Chopi, το οποίο κατασκευάστηκε από την CRN, εταιρεία του ιταλικού ομίλου Ferretti.

 

[video_embed][/video_embed]

 

By