Για το «ξεφούσκωμα» των τιμών πώλησης των προϊόντων στα σουπερ μάρκετ

Θα υποχρεώνουν τους προμηθευτές να αναγράφουν στα τιμολόγια πώλησης των προϊόντων τους προς τις αλυσίδες καταστημάτων και τα σούπερ μάρκετ τα πιστωτικά σημειώματα που δίνουν.
Πρακτική που ακολουθείται όταν οι επιχειρήσεις λιανικής πετυχαίνουν πωλήσεις – στόχους και παίρνουν δώρο είτε επιπλέον προϊόντα είτε καλύτερες τιμές. Θα βάζουν προϋποθέσεις για το πότε οι αλυσίδες θα εκδίδουν τιμολόγια παροχής υπηρεσιών στις βιομηχανίες.
Για την ακρίβεια θα ορίζεται πως οι επιχειρήσεις λιανικής θα πρέπει να αποδεικνύουν τον λόγο για τον οποίο κόβουν αυτά τα τιμολόγια.
Να σημειωθεί ότι στις 27 Νοεμβρίου αναμένεται στην Αθήνα ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ανχελ Γκουρία, ο οποίος και θα παρουσιάσει με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έρευνα για 308 εμπόδια στον ανταγωνισμό που κρατούν υψηλά τις τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες.