Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Θετικά δείγματα από τη βρετανική τουριστική αγορά

«Οικονομική κρίση απέτρεψε πέρυσι πολλούς Βρετανούς από το να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα, φέτος όμως το παιχνίδι έχει αλλάξει πλήρως, καθώς ο ξενοδόχοι θέλοντας να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες έχουν ρίξει τις τιμές τους σημαντικά»

tourismos600_040314

Η βρετανική διαδικτυακή εταιρεία ταξιδιών Broadway Travel αναφέρει αύξηση της τάξης του 7-% στις κρατήσεις για την Ελλάδα τους πρώτους μήνες του 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2013.

Ιδιαίτερα δημοφιλή αποδεικνύονται τα all inclusive πακέτα της εταιρείας, κατά τα οποία πέρα από τις πτήσεις και τη διαμονή περιλαμβάνουν πλήρως τα έξοδα φαγητού και ποτών. Το 77% των πακέτων διακοπών που έχουν κλείσει οι χρήστες της ιστοσελίδας από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο υπάγονται σε αυτή την κατηγορία.

Επιφυλακτικοί πάντως εμφανίζονται οι γονείς με παιδιά, καθώς μόνο το 22% των διακοπών στην Ελλάδα που έχει πουλήσει η Broadway Travel έχουν κλειστεί από οικογένειες.

Μιλώντας στο περιοδικό Travel Weekly ο Διευθυντής Προϊόντος και Μάρκετινγκ της εταιρείας Τζέισον Γουόλντρον είπε ότι η «οικονομική κρίση απέτρεψε πέρυσι πολλούς Βρετανούς από το να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα, καθώς φοβήθηκαν τις απεργίες και τις διαδηλώσεις». Ωστόσο, συμπλήρωσε, «φέτος το παιχνίδι έχει αλλάξει πλήρως καθώς ο ξενοδόχοι θέλοντας να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες έχουν ρίξει τις τιμές τους σημαντικά, προκαλώντας μία γενικότερη πτώση των τιμών».

By