Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Τώρα η ΒΙΚΟΣ και στα αναψυκτικά

 Δυναμική είσοδο στην αγορά των αναψυκτικών πραγματοποιεί η εταιρεία εμφιαλωμένων νερώνanapsiktika-metavolismos-erevna

 

H ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεως νερού Βίκος, εισέρχεται στην αγορά των αναψυκτικών λανσάροντας έως το τέλος του μήνα μια νέα ολοκληρωμένης σειράς καινοτόμων προϊόντων φτιαγμένα με φυσικό μεταλλικό νερό.

Η βιομηχανία στοχεύει συγκεκριμένα με αυτή της την επιχειρηματική κίνηση στην κατάκτηση μεριδίου 10% έως το τέλος του επόμενου χρόνου στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση (εκτός της Cola).
Η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε πως η επέκταση στο χώρο των αναψυκτικών αποτελεί φυσική εξέλιξη στην πορεία ανάπτυξης των εργασιών της, μετά την ενασχόλησή της με την εμφιάλωση νερού και την παραγωγή αναψυκτικών ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ .

Μάλιστα η είσοδο της στην αγορά των επώνυμων αναψυκτικών θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει γίνει εμμέσως προ διετίας όταν απέκτησε από την ΕΥΡΗΚΑ το 25% της βολιωτικής εταιρείας αναψυκτικών ΕΨΑ.

«Είμαστε ιδιαίτερη υπερήφανοι για τη δημιουργία της πρώτης σειράς φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών με την υπογραφή μας. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές, θα μας τιμήσουν με την προτίμησή τους», δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς.

Η είσοδος της Βίκος στα αναψυκτικά αρχικά είχε σχεδιάστει να γίνει σε συνεργασία με την εταιρεία ΕΨΑ, όπως ειπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Βίκος, Πέτρος Σεπετάς καθώς πριν από δυο χρόνια είχε συζητήσει με την ΕΨΑ, -στην οποία εδώ και δυο χρόνια ελέγχει το 25% του μετοχικού της κεφαλαίου-, το ενδεχόμενο συνεργασίας ωστόσο η διοίκηση της βολιώτικης βιομηχανίας απέρριψε την πρόταση αυτή. Αποτέλεσμα οι δυο εταιρείες αποφάσισαν να προχωρήσουν αυτόνομα, χωρίς ωστόσο να διαταραχθούν οι πολύ καλές σχέσεις που έχουν όπως τόνισε ο κ. Σεπετάς.

Η σειρά των αναψυκτικών της Βίκος είναι αποτέλεσμα εντατικής έρευνα και ανάπτυξης διάρκειας δυο χρόνων και αποτελείται από 7 προϊόντα, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, cola, γκαζόζα, σόδα, τόνικ και κυκλοφορεί στη συσκευασία των 330ml. Το στοιχείο που τα κάνει να ξεχωρίζουν ανοίγουν μια νέα κατηγορία προϊόντων καθώς για πρώτη φορά παρασκευάζονται αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό ,το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι ανώτερο ποιοτικά σε σχέση αυτό που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές. Στα σχέδια της Βίκος είναι επίσης ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με νέους κωδικούς αλλά και περισσότερες συσκευασίες, όπως των 500 ml και του 1,5 λίτρου.

Για την είσοδο στην αγορά των αναψυκτικών, η εταιρεία επένδυσε 15 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4,5 εκατ. ευρώ αφορούσαν στην αναβάθμιση και επέκταση των γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιο που διατηρεί στο Καλπάκι Ιωαννίνων.

Ο πρόεδρος της Βίκος τόνισε ότι για την χρηματοδότηση των παραπάνω επενδύσεων χρησιμοποιήθηκαν αμιγώς ίδια κεφάλαια της εταιρείας ενώ είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει με ίδια κεφάλαια και μελλοντικές επενδύσεις . Όπως είπε ο κ. Π. Σεπετάς, η εταιρεία διαθέτει σήμερα ίδια κεφάλαια 69 εκατ. ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα 30 εκατ. ευρώ.

Πηγή:  tanea.gr

(Visited 1 times, 1 visits today)
By