Σφοδρές αντιδράσεις προκαλεί καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό.
Συγκεκριμένα οι επιβάτες του Μετρό το πρωί της Δευτέρας αντίκρισαν αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που γράφουν: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».
Στο κάτω μέρος της αφίσας, αναγράφεται: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».
Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό με τους επιβάτες να αντιδρούν έντονα με αναρτήσεις τους στα Social Media.
Έντονες είναι οι αντιδράσεις και από εκπροσώπους κομμάτων με τον εκπρόσωπο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής Παύλο Χρηστίδη, να ζητά εξηγήσεις.
Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή,όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N….
Gepostet von Παύλος Χρηστίδης am Montag, 13. Januar 2020
Αναφερόμενος στο θέμα ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος γράφει στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».
Κύριε Μυλόπουλε ως πρώην πρόεδρος του Αττικό Μετρό τι συμβουλεύετε να κάνουμε ως συλλόγοι γυναικών, επίσημα απέναντι στην εταιρεία με διαμαρτυρία για αυτήν την απαράδεκτη διαφήμιση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ομόνοια; pic.twitter.com/8HesxTsb4V
— iLi (@iLi_van_iLi) January 13, 2020
Μεσαιωνική καλημέρα από το μετρό της πρωτεύουσας! #afistemenaziso #metro #athina #pouzoume pic.twitter.com/TzZRvhcKiy
— Anastasios Moumtzis (@TasioMG) January 13, 2020
Η μητρότητα αποτελεί επιλογή. https://t.co/WuW91VVXvs pic.twitter.com/5MPTAGzBIu
— Παύλος Χρηστίδης (@christidisp) January 13, 2020
Μετρό άλλων χωρών:Βοηθήστε έναν άστεγο
Μετρό Ελλάδας:Βάλτε πιο πάνω την ζωή ενός αγκιστρωμένου σπερματοζωαρίου από την ζωή μιας 15χρονης βιασμένης https://t.co/q5BfYLewRO— Απελή Τσαμτσάμ (@Egina_Apli) January 13, 2020