H είσοδος του Ομίλου στο επενδυτικό σχήμα «Στάδιο 2020», που έχει αναλάβει την αναβάθμιση και τη διαχείριση των εγκαταστάσεων αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ
Με αιχμή του δόρατος το brand Kiko Milano και με στρατηγικές κινήσεις που ενισχύουν τη διαφοροποίηση και το αποτύπωμά του, ο Όμιλος Fais επιβεβαιώνει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του, χτίζοντας ανάπτυξη με ισχυρά brands, διεθνή επέκταση και συνέργειες που ενισχύουν τη θέση του στην αγορά.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η είσοδος του Ομίλου στο επενδυτικό σχήμα «Στάδιο 2020», που έχει αναλάβει την αναβάθμιση και τη διαχείριση των εγκαταστάσεων αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ.
Απόκτηση του 15% της «Στάδιο 2020»
Ο Όμιλος Fais, με επικεφαλής τον Σάμι Φάις, προχώρησε το φθινόπωρο του 2024 σε μια στρατηγική επένδυση με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στον αθλητικό εξοπλισμό και τις υποδομές. Συγκεκριμένα, στις 19 Σεπτεμβρίου 2024, μέσω της θυγατρικής Sportswind, απέκτησε ποσοστό περίπου 15% στην εταιρεία «Στάδιο 2020 Αθλητικές και Αναψυχής Εγκαταστάσεις Α.Ε.» έναντι 1,46 εκατ. ευρώ.
Η «Στάδιο 2020», το κοινό επενδυτικό όχημα του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο της ΤΕΜΕΣ και του Ιωάννη Στασινόπουλου της Viohalco, έχει αναλάβει την ανακατασκευή και διαχείριση των εγκαταστάσεων αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ, με το έργο να βρίσκεται ήδη σε φάση ανακαίνισης. Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει αναβαθμίσεις στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις, νέα κτίσματα και παρεμβάσεις στον περιβάλλοντα χώρο, με συνολικό προϋπολογισμό που φτάνει τα 10 εκατ. ευρώ. Η «Στάδιο 2020» έχει συνάψει μη ακυρώσιμη σύμβαση λειτουργικής μίσθωσης με το ΟΑΚΑ, διάρκειας έως τον Απρίλιο του 2057. Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας είναι ο Μιχαήλ Παναγής (διευθύνων σύμβουλος της Noval Property), ενώ τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου κατέχει ο Αλέξανδρος Σκαρλατίδης.
Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται σε συνέργεια με τη δραστηριότητα του Ομίλου στον τομέα του αθλητικού εξοπλισμού, μέσω της ΕΛΣΟΛ E-TENNIS MAROUSI Α.Ε., η οποία διαθέτει εξειδικευμένα καταστήματα για τένις και padel, ενισχύοντας έτσι την κάθετη παρουσία του στο οικοσύστημα των συγκεκριμένων αθλημάτων.
Η διεθνής επέκταση του brand Kiko Milano- Πρεμιέρα σε Τσεχία και Σλοβακία
Την ίδια ώρα ο όμιλος εστιάζει στην επέκταση της ισχυρής κατηγορίας των καλλυντικών στο χαρτοφυλάκιό του με το brand Kiko Milano να αποτελεί βασικό πυλών ανάπτυξης του ομίλου με διεύρυνση της παρουσίας του σε διεθνείς αγορές. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Fais Group, για το 2025, προβλέπεται το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Τσεχία εντός του β’ εξαμήνου ενώ η εταιρεία είναι ήδη σε αναζήτηση και νέων καταστημάτων. Παράλληλα για τη Σλοβακία προγραμματίζεται η λειτουργία του πρώτου καταστήματος το πρώτο εξάμηνο του 2026. Στη Βουλγαρία αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στο Μπουργκάς στις αρχές του δεύτερου εξαμήνου. Στη Ρουμανία, ο Όμιλος αναμένει να λειτουργήσει ένα pop-up store στο εμπορικό κέντρο “AFI Cotroceni”, το οποίο εντός του δεύτερου εξαμήνου θα μετατραπεί σε κανονικό κατάστημα, ενώ αναμένεται και ένα επιπλέον κατάστημα εντός του δεύτερου εξαμήνου.
Τρία νέα καταστήματα στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, εντός του 2025 προβλέπεται η λειτουργία τριών νέων φυσικών καταστημάτων Kiko Milano – το πρώτο στο Ηράκλειο της Κρήτης και άλλα δύο στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η Fais Group αναγνωρίζει τον τομέα των καλλυντικών ως έναν από τους πιο αποδοτικούς και στρατηγικά σημαντικούς για το μέλλον της, καθώς η αγορά Kiko Milano αποδίδει υψηλή οργανική ανάπτυξη, με μικτό περιθώριο κέρδους 67% και EBITDA margin 25%. Το brand κατατάσσεται μεταξύ των πιο «παραγωγικών» του χαρτοφυλακίου της, δικαιολογώντας τις διαρκείς επενδύσεις σε φυσικά και ψηφιακά σημεία πώλησης.
Άλμα 170% στα καθαρά κέρδη
Ο Όμιλος, που διαχειρίζεται 105 φυσικά καταστήματα και shop in shop, 8 ψηφιακά καταστήματα και 13 outlet stores, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 700 χονδρεμπόρους, απασχολώντας συνολικά 1.205 εργαζομένους, σημείωσε πέρυσι αύξηση πωλήσεων κατά 13% φτάνοντας στα 216,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 170% στα 13,8 εκατ. ευρώ.
Όπως ανακοίνωσε η Φάις Συμμετοχών, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 41,3 εκατ. εύρω καταγράφοντας άνοδο +6%, ενώ ο όμιλος κατέγραψε ισχυρές ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 18,4 εκατ. ευρώ. Ο τομέας της ένδυσης και υπόδησης κατέγραψε αύξηση πωλήσεων το 2024 κατά 5% με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα € 160 εκατ. Οι πωλήσεις του τομέα των καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 42% και ανήλθαν στα € 27,1 εκατ., οι πωλήσεις του τομέα της εκμετάλλευσης ακίνητων αυξήθηκαν κατά 10% στα € 10,4 εκατ και τέλος οι πωλήσεις των λοιπών δραστηριοτήτων ανήλθαν στα € 18,8 εκατ., από € 10,4 εκατ. το 2023.