Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025

Παγκόσμιο πρόγραμμα της Honda μέσω των social media

Η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από έναν πελάτη της Honda ονόματι Τζων Χανκοκ

hondaΗ Honda προχώρησε στην υλοποίηση ενός προγράμματος με παγκόσμια απήχηση, εκμεταλλευόμενη τη διάδοση των κοινωνικών δικτύων (social media) με την ονομασία myjourney, χρησιμοποιώντας το hashtag myjourney του Twitter και ένα ελκυστικό site (http://www.myjourneys.com/).

Η Honda είναι μία εταιρεία με προϊόντα μετακίνησης που επιτρέπουν σε πελάτες από όλο τον κόσμο να πραγματοποιούν κάθε είδους ταξίδι. Το http://www.myjourneys.com/ είναι ένας τόπος συνάντησης όσων επιθυμούν να μοιραστούν τις προσωπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες τους και να ενημερωθούν για τα ταξίδια των άλλων.

Η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από έναν πελάτη της Honda ονόματι Τζων Χανκοκ. Ο Τζων και η σύζυγός του, Κριστίν, ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο για οκτώ χρόνια οδηγώντας ένα Honda Civic του 1987 από το Μπρίστολ της Μεγάλης Βρετανίας μέχρι τη «γενέτειρα» του αυτοκινήτου, τη Σουζούκα της Ιαπωνίας.

Το ταξίδι του ζεύγους δεν είναι το μόνο. Ο Εντ Μαρς οδήγησε ένα παπί Honda C90 από τη Μαλαισία μέχρι το Λονδίνο και στη συνέχεια ανέβηκε στη Σκανδιναβία και τον Αρκτικό Κύκλο. Στην άλλη πλευρά του πλανήτη, ένα αλλο πλήρωμα επιχείρησε ένα ταξίδι στους ωκεανούς διαπλέοντας τη βόρεια ακτή της Αυστραλίας σε ένα σκάφος με μηχανές Honda BF225 Marine.

Η ιαπωνική μάρκα καλεί όσους επιθυμούν να πάρουν μέρος στην καμπάνια ή να μοιραστούν το ταξίδι κάνοντας τουίτ στο myjourney ή μία επίσκεψη στο http://www.myjourneys.com/

ΑΜΠΕ

By