Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Αυτές είναι οι νέες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας

Σε «μήλον της έριδος» των απανταχού τουριστικών αγορών μετατρέπονται οι τουρίστες που αγαπούν την πολυτέλεια με τις επιχειρήσεις των πέντε αστέρων να συναγωνίζονται σε κομφόρ και δραστηριότητες για να κερδίσουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της πολυτελούς και πολυδάπανης αυτής αγοράς.

Ποιές όμως θα είναι οι κορυφαίες κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια το 2018; Σύμφωνα με το blog της έκθεσης WTM του Λονδίνου, το οποίο αναλύει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από την έκθεση World Travel Monitor η νέα χρονιά για τους ταξιδιώτες λάτρεις της πολυτέλειας θα διαμορφωθεί κάπως έτσι.

-Το κρύο είναι μόδα

Όλο και περισσότερο τα ψυχρά κλίματα μοιάζουν να προτιμούν οι ταξιδιώτες με την Ισλανδία, τη Νορβηγία και την Ανταρκτική να κερδίζουν στη λίστα των πολυτελών προορισμών. Πέρα από το Βόρειο Σέλας, τους ταξιδιώτες έλκει και η αίσθηση ότι επισκέπτονται απομακρυσμένες περιοχές της γης. Οι κρουαζιέρες στην Ανταρκτική γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς ενώ τα brand ενδυμάτων για ψυχρά κλίματα καθώς και αυτά εξοπλισμού χιονιού αυξάνουν τις πωλήσεις τους χάρη στο νέο trend.

-Η περιπέτεια κερδίζει τις εντυπώσεις

Σε νέες περιπέτειες στρέφονται όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες με τις εμπειρίες να κερδίζουν έδαφος έναντι των υλικών αγαθών ακόμα και στα πολυτελή ταξίδια. Πλέον οι τουρίστες προτιμούν προορισμούς απάτητους που οι ίδιοι δεν έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν και πρωτότυπες δραστηριότητες όπως ξεναγήσεις με ελικόπτερο και πολλά άλλα.

-Η πόλη κερδίζει την παραλία

Το αστικό τοπίο υπερτερεί έναντι των γαλαζοπράσινων παραλιών στις προτιμήσεις των τουριστών πολυτελείας, ανατρέποντας τα μέχρι χθες δεδομένα του τουριστικού ρεύματος. Σύμφωνα με το World Travel Monitor, το 29% των ταξιδιωτών πολυτελείας επιλέγουν city break προορισμούς κι όχι διακοπές σε κάποιο ειδυλλιακό θερμό τοπίο. Ο δεύτερος δημοφιλέστερος τύπος διακοπών είναι οι περιηγήσεων, ενώ ο ήλιος και η θάλασσα ακολουθεί. Η τάση αυτή διαμορφώνεται και πάλι από την επιθυμία για νέες εμπειρίες κι όχι για χαλάρωση. Η δημιουργία αξέχαστων και προσωποποιημένων αναμνήσεων και όχι απλώς στην απόλαυση της χλιδής είναι το κλειδί για τους τουρίστες πολυτελείας.

-Τα τουριστικά γραφεία έχουν την τιμητική τους.

Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς συμβατικούς ίσως ταξιδιώτες που κανονίζουν το σύνολο του ταξιδιού τους οnline οι υψηλών εισοδηματικών κριτηρίων τουρίστες προτιμούν να πραγματοποιούν τις κρατήσεις τους μέσω των τουριστικών γραφείων για να έχουν τα πάντα εκ των προτέρων κανονισμένα. Παρότι μάλιστα οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν καλές τιμές, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και στη δημιουργία ενός μοναδικού προγράμματος διακοπών. Τα τουριστικά γραφεία, είτε απευθύνονται σε ταξιδιώτες πολυτελείας είτε όχι, συνεχίζουν να διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στον εντοπισμό και τη δημιουργία μοναδικών αναμνήσεων στα ταξίδια.

-Ανερχόμενος προορισμός πολυτελείας η Γερμανία

Στον δημοφιλέστερο προορισμό πολυτελών ταξιδίων στην Ευρώπη μετατρέπεται τον τελευταίο καιρό η Γερμανία. Ο λόγος είναι κυρίως ότι αποτελεί τον νούμερο ένα προορισμό ιατρικού τουρισμού με τους επισκέπτες να συνδυάζουν τις ιατρικές υπηρεσίες με διαμονή σε πολυτελή ξενοδοχεία.

Να υπενθυμίσουμε η μεγαλύτερη πηγή ταξιδιωτών πολυτελείας είναι οι ΗΠΑ, με 1,37 εκατ. ταξίδια πολυτελείας στο εξωτερικό, και ακολουθεί η Κίνα (10 εκατ.) αλλά και άλλες αγορές όπως η Ιαπωνία, η Μ. Βρετανία και η Ταϊβάν.

By