Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Αυτό είναι το μυστικό της κυριαρχίας της Amazon

Μέσα σε δυο δεκαετίες η Amazon κατάφερε να επεκταθεί σε δεκάδες δραστηριότητες και να γίνει ηγέτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, Amazon, έχει επεκταθεί σε δεκάδες δραστηριότητες: εκδόσεις, τηλεόραση, hardware, cloud, αλλά και τρόφιμα, για να αναφέρουμε μερικές.

Στο συνέδριο Brainstorm Tech του Fortune στο Άσπεν του Κολοράντο, ο Τζεφ Βίλκε, διευθύνων σύμβουλος του ύψους 120 δισεκατομμυρίων δολαρίων τμήματος καταναλωτικών αγαθών της Amazon, αποκάλυψε πώς τα καταφέρνει η εταιρεία και δραστηριοποιείται σε τόσες διαφορετικές αγορές ταυτόχρονα.

«Προσπαθούμε να δημιουργούμε διακριτές ομάδες» είπε, προσθέτοντας ότι «αν μπορούμε να τις κρατάμε διακριτές, τότε είναι ευκολότερο να εστιάσουμε την ενέργειά μας». Εξήγησε ότι οι ομάδες ουσιαστικά δεν απασχολούνται σε οτιδήποτε άλλο – για παράδειγμα, το άτομο που ασχολείται με την Alexa δεν σκέφτεται τίποτε μόνο παρά μόνο την Alexa.

«Αν ένας εργαζόμενος εστιάζει σε πάρα πολλά πράγματα, αυτό του αφήνει λιγότερο χρόνο για να παρατηρήσει τα πράγματα που δεν πηγαίνουν καλά», εξήγησε.

Για να βρει η Amazon πώς πρέπει να είναι μια νέα δραστηριότητα, η εταιρεία αρχίζει με τη σύνταξη ενός υποθετικού δελτίου τύπου και μιας σειράς συχνών ερωτήσεων όπου σκιαγραφείται το τι θα είναι και με τι θα μοιάζει η υπηρεσία ή το προϊόν όταν παρουσιαστεί. Και ο Βίλκε πρόσθεσε ότι η εταιρεία αναζητά συνεχώς το επόμενο υποτιθέμενο δελτίο τύπου.

Ο Βίλκε σχολίασε και την  εξαγορά της Whole Foods από την Amazon, εξηγώντας ότι «θαυμάζουμε την εταιρεία» και ότι η εστίασή της στα καταναλωτικά προϊόντα την καθιστά καλό «ταίρι» για την Amazon. Επίσης, ανέφερε ότι υπάρχει και αλληλοκάλυψη μεταξύ των δύο εταιρειών αναφορικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των πελατών τους.

By