Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

Αυτό είναι το νέοα Volvo V40 CC T3 Auto

Πρόσφατα η Volvo ξεκίνησε μία διπλή επίθεση που αφορούσε τόσο το φαίνεσθαι όσο και την ουσία. Το πρώτο σκέλος αφορά την ανανεωμένη γκάμα μοντέλων, και μάλιστα με μεικτό χαρακτήρα (από cross country μέχρι την υπερπολυτέλεια του S90), ενώ το δεύτερο τη νέα γενιά κινητήρων που ακούν στο όνομα Drive-E. Στην περίπτωση του V40 Cross Country T3, αυτά τα δύο παντρεύονται. Κινητήρια δύναμη Ο κωδικός T3 χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος για τον 1600άρη κινητήρα της Ford που φορούσαν τα Volvo – αλλά όχι πια. Το νέο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,5 lt, αποτελεί το μικρό μέλος της οικογένειας Drive-E, το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από τους Σουηδούς.

Πιο μικρός αλλά πιο ισχυρός, με την ιπποδύναμη στα 152 άλογα και τη ροπή να ανεβαίνει κι αυτή ανάλογα, συγκεκριμένα στα 25,5 kgm. Αριθμοί που περνώντας από τη θεωρία στην πράξη επιτρέπουν στο V40 CC να κινηθεί πολύ σβέλτα εντός και εκτός πόλης. Η συνεργασία με το νέο αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής είναι σχεδόν υποδειγματική και ευρισκόμενοι πίσω από το τιμόνι είχαμε τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε το γεγονός ότι το μοτέρ τραβούσε από αρκετά χαμηλά (για βενζίνη), διατηρώντας μία γραμμικότητα σε όλο το φάσμα στροφών.

Εναρμονισμένο σε αυτό το μοτίβο και το Geartronic κιβώτιο, που παρά τη μακριά κλιμάκωση δεν κρεμούσε. Αυτά δε είναι στοιχεία που προδιαθέτουν για ευχάριστες μετακινήσεις σε εθνικό δίκτυο. Αρωγός στην ξεγνοιασιά της υπόθεσης είναι και η καλή ηχομόνωση ακόμα κι όταν βαραίνει το δεξί πόδι. Σε αυτή την περίπτωση κοιτάς τη σχετική ένδειξη της κατανάλωσης και δεν τρομάζεις, παρότι η εργοστασιακή τιμή των 5,6lt/100 km χρειάζεται δεξί πόδι-πούπουλο για να επιτευχθεί.

Επίσης, η συμβολή της ρύθμισης λειτουργίας ECO+, που επιβάλει τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη οικονομία. Από παιδί κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια… Τρελό δεν έχουμε, έχουμε όμως παιδί. Με το που μπήκε στο V40 CC η 3χρονη κόρη μου είπε με έκπληξη: «Τι ωραίο αυτοκίνητο!». Προφανώς εντυπωσιασμένη από τα ανοιχτά χρώματα στο εσωτερικό, γιατί την ποιότητα των υλικών, την άριστη συναρμογή και την αίσθηση πολυτέλειας τα εκτιμούμε περισσότεροι εμείς «οι μεγάλοι».

Οπως άλλωστε και τη γεμάτη τεχνολογική φαρέτρα συστημάτων ασφαλείας, που αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοντέλων της Volvo. Ολα αυτά σε ένα όχημα που στέκει μερικά χιλιοστά ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με το απλό V40 και είναι ντυμένο με προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος που δίνουν πιο cross country χαρακτήρα. Αλλά φυσικά για εμάς, τα παιδιά της πόλης, που όταν μιλάμε για περιπέτεια δεν εννοούμε ότι θα πάρουμε τα βουνά, αλλά ότι θα βγούμε και στους χωματόδρομους.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.498 cc
Ισχύς: 152 PS/5.000 rpm
Ροπή: 25., kgm/1.700 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,5 sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,6 l/100 km
Εκπομπές CO2: 131 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 157,2 €
Βάρος: 1.293 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.370/1.783/1.458 mm
Χώρος αποσκευών: 335 lt
Τιμή έκδοση LIVSTYL: 30.500€ (25.550 με τo πρόγραμμα Volvo Now, μέχρι 31/12)

(Visited 1 times, 1 visits today)
By