Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ανακαλούνται 363.400 αυτοκίνητα Volkswagen με εντολή του αυστριακού υπουργού Συγκοινωνιών

Πρόκειται μεταξύ άλλων, για 180.500 επιβατικά και για 24.400 φορτηγά αυτοκίνητα της Volkswagen

Volkswagen headquarters

Την εντολή ανάκλησης συνολικά 363.400 αυτοκινήτων με κινητήρες ντίζελ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen στην Αυστρία, εξαιτίας του γνωστού σκανδάλου παραποίησης από τη γερμανική αυτή εταιρεία – μέσω ειδικού παράνομου λογισμικού – των αποτελεσμάτων των ελέγχων εκπομπών ρύπων, έδωσε σήμερα ο αυστριακός υπουργός Συγκοινωνιών, Άλοϊς Στέγκερ, ζητώντας από τη γενική αντιπροσωπεία της εταιρείας στη χώρα να ενημερώσει τους κατόχους των αυτοκινήτων για τη διαδικασία ανάκλησης που θα ξεκινήσει το 2016.

«Ο νομικός έλεγχος που διεξήχθη, έδειξε ότι η εντολή ανάκλησης που αποφασίστηκε στη Γερμανία από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οχημάτων (ΚΒΑ) ισχύει και για εκείνα τα αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν στην Αυστρία, που σημαίνει ότι και οι εδώ κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων θα πρέπει να προσέλθουν στα συνεργεία, χωρίς οι ίδιοι να έχουν κάποια επιβάρυνση, ενώ η διαδικασία ανάκλησης θα πρέπει να εφαρμοστεί πλήρως», ανέφερε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις της το απόγευμα, η εκπρόσωπος του Αυστριακού υπουργού Συγκοινωνιών.

Σύμφωνα με το υπουργείο Συγκοινωνιών, στην Αυστρία έχουν παραποιηθεί συνολικά 363.400 αυτοκίνητα από τις εταιρείες που ανήκουν στον όμιλο της γερμανικής Volkswagen – ειδικότερα, πρόκειται για 180.500 επιβατικά και για 24.400 φορτηγά αυτοκίνητα της Volkswagen, για 72.500 οχήματα Audi, για 54.300 Skoda και για 31.700 οχήματα Seat.

Όπως γράφει σήμερα η αυστριακή εφημερίδα Σάλτσμπουργκερ Νάχριχτεν, η ανακολουθία ανάμεσα στα δεδομένα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και στις πραγματικές μετρήσεις ήταν εδώ και καιρό γνωστή στις αυστριακές αρχές.

Επειδή απειλούνταν από την ΕΕ με επιβολή κυρώσεων στην Αυστρία εξαιτίας αύξησης των ρύπων οξειδίου του αζώτου, οι αυστριακές αρχές ενημέρωσαν σχετικά τα κοινοτικά όργανα, θεωρώντας ότι αυτές οι αυξήσεις των τιμών δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν σε βάρος της χώρας.

Οι μετρήσεις δείχνουν ότι οι πραγματικές τιμές των εκπομπών ρύπων υπερβαίνουν τις τιμές που προβλέπονται από το νόμο στον κύκλο ελέγχου ρύπων κατά τους παράγοντες 3 (Euro IV) έως 5 (Euro V), φέρεται να αναφέρεται στη σχετική επιστολή προς τις Βρυξέλλες.

By