Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Από την «Barbie», στη Formula 1 – Πώς η TAG Heuer αφήνει το στίγμα της στην αγορά πολυτελών ρολογιών

Η ανάπτυξη της TAG Heuer αποτελεί μέρος του στόχου της LVMH να γίνει παγκόσμιος ηγέτης σε κάθε κατηγορία πολυτελείας, από τη μόδα και τα δερμάτινα είδη μέχρι το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά, τα ρολόγια και τα κοσμήματα

Η TAG Heuer απαριθμεί αρκετές επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ προσπαθώντας να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στον κόσμο των πολυτελών ρολογιών, σύμφωνα με τον Ceo της εταιρείας.

Η εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο εταιρειών LVMH, άνοιξε μια εμβληματική μπουτίκ στην πέμπτη Λεωφόρο του Μανχάταν ως μέρος μιας ταχείας επέκτασης στις ΗΠΑ. Σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει τις μπουτίκ της στις ΗΠΑ σε 50 έως το 2026, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TAG Heuer, Φρέντερικ Αρνό.

Μαζί με την αύξηση των πωλήσεων, οι μπουτίκ συμβάλλουν στην ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες της αντί να βασίζεται σε τρίτους λιανοπωλητές ή πολυκαταστήματα.

«Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή τα τελευταία πέντε χρόνια και θα συνεχιστεί τα επόμενα πέντε με 10 χρόνια», δήλωσε ο Αρνό, ο 28χρονος γιος του διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου της LVMH, Μπερνάρ Αρνό. «Η απόκτηση επώνυμων καταστημάτων που λειτουργούμε οι ίδιοι μαζί με το ηλεκτρονικό εμπόριο μας επιτρέπει να καλλιεργούμε άμεσες σχέσεις με τους πελάτες», προσθέτει.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, oι πελάτες αυξάνονται ταχύτατα από τότε που ο Φρέντερικ Αρνό ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της TAG Heuer το 2020. Υπό την ηγεσία του, η εταιρεία συνεχίζει την παράδοση που είχε με τους αγώνες αυτοκινήτων, ειδικά τη Formula 1, η οποία έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα από την πανδημία Covid- 19 . Ως επίσημος συνεργάτης και χρονομέτρης της ομάδας Oracle Red Bull Racing, τα ρολόγια της φοριούνται από τον κορυφαίο οδηγό Μαξ Φερστάπεν και τον συμπαίκτη του, Σέρτζιο Πέρεζ.

Ο Αρνό αποκάλυψε πως η TAG Heuer σημειώνει βήματα προόδου που οφείλονται εν μέρει στις νίκες μάρκετινγκ και στα νέα προϊόντα, όπως ο νέος TAG Heuer Monaco Chronograph με σκελετό καντράν που φοράει ο Φερστάπεν, κομμάτι το οποίο κοστίζει περισσότερα από 10.000 δολάρια.

Τα κορυφαία μοντέλα της εταιρείας TAG Heuer είναι τόσο δημοφιλή που η αναμονή που μπορεί να φτάσει τους έως και 18 μήνες. «Η ζήτηση είναι πολύ ισχυρότερη από ό,τι είχαμε προβλέψει», δήλωσε ο Φρέντερικ.

Η ανάπτυξη της TAG Heuer αποτελεί μέρος του στόχου της LVMH να γίνει παγκόσμιος ηγέτης σε κάθε κατηγορία πολυτελείας, από τη μόδα και τα δερμάτινα είδη μέχρι το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά, τα ρολόγια και τα κοσμήματα. Μαζί με την TAG Heuer, η LVMH κατέχει τις μάρκες ρολογιών Hublot, Zenith και Fred και έχει αυξήσει τις πωλήσεις των ρολογιών Louis Vuitton και Bulgari. Το τμήμα κοσμημάτων και ρολογιών της εταιρείας με έδρα τη Γαλλία ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 11% το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 2,6 δισ. ευρώ.

Η TAG Heuer μπορεί επίσης να ωφεληθεί από τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Ράιαν Γκόσλινγκ. Ο Γκόσλινγκ φορούσε ένα TAG Heuer Carrera 36 χιλιοστών με έντονο ροζ καντράν ως μέρος της προώθησης της νέας ταινίας «Barbie». Ο Αρνό είπε ότι οι θαυμαστές της «Barbie» μπορούν να περιμένουν να δουν και άλλα ρολόγια TAG Heuer στην ταινία.

«Σιγουρευτήκαμε ότι υπήρχαν τα σωστά ρολόγια στην ταινία», είπε ο Αρνό. «Ο Ράιαν θα φοράει μερικά εμβληματικά ρολόγια που ταιριάζουν καλά σε αυτό το σύμπαν. Το Carrera 36mm σε ροζ έχει ήδη το παρατσούκλι «ρολόι Barbie» από τους πελάτες μας», καταλήγει.

By