Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου, 2020

Apple: Αναδιπλώθηκε στη διαμάχη με την πλατφόρμα επεξεργασίας κειμένου WordPress

Μία μόλις ημέρα αφότου η Apple έδωσε εντολή στη δημοφιλή πλατφόρμα επεξεργασίας κειμένου WordPress να προσθέσει αγορές εντός της εφαρμογής της στο App Store της αμερικανικής εταιρείας, χθες Σάββατο την πήρε πίσω.

Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποκλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ της Apple και των προγραμματιστών κι ενώ η διαμάχη με την Epic Games την κατασκευάστρια του παιχνιδιού Fortnite συνεχίζει να υφίσταται.

Την Παρασκευή, το WordPress δήλωσε ότι η Apple είχε ενημερώσει πως είχε 30 ημέρες για να προσθέσει αγορές εντός της εφαρμογής του στο App Store, κάτι που θα έδινε ποσοστό 30% στον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό, για κάθε αγορά. Το αίτημα της Apple αμφισβητήθηκε έντονα στο διαδίκτυο, καθώς η εφαρμογή WordPress στο παρελθόν δεν προσέφερε αγορές εντός της εφαρμογής της, παρά μόνο στην ιστοσελίδα της.

«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα με την εφαρμογή WordPress έχει επιλυθεί», δήλωσε εκπρόσωπος της Apple. «Δεδομένου ότι ο προγραμματιστής κατάργησε την διαφήμιση των επιλογών για υπηρεσίες επί πληρωμή μέσα από την εφαρμογή, είναι πλέον μια δωρεάν αυτόνομη εφαρμογή και δεν χρειάζεται να προσφέρει αγορές εντός της εφαρμογής στο App Store. Έχουμε ενημερώσει τον προγραμματιστή και ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε σύγχυση έχουμε προκαλέσει».

Η εντολή θεωρήθηκε ως εξαναγκασμός της Apple προς το WordPress να προσθέσει αγορές εντός της εφαρμογής του, προκειμένου να αποδώσει στην εταιρεία μερίδιο από τα έσοδα. Το App Store αποφέρει έσοδα σχεδόν 50 δισ. δολαρίων στην Apple ετησίως, η οποία ισχυρίσθηκε ότι το WordPress διαφήμιζε ενημερώσεις για την πλατφόρμα του επί πληρωμής, δίχως όμως τη δυνατότητα αυτές να γίνονται μέσω του App Store.

«Θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να είμαστε εντός του πνεύματος και του γράμματος των κανόνων του App Store, συμπεριλαμβανομένου της αναστολής εμφάνισης μηνυμάτων για αναβαθμίσεις», έγραψε ο Ματ Μάλενγουεγκ, ιδρυτής του WordPress, σε tweet.

Η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία ανέφερε ότι ελέγχει 100.000 εφαρμογές την εβδομάδα και θέλει να βοηθήσει τους προγραμματιστές να διατηρήσουν τις εφαρμογές τους στο App Store. Όπως ανέφερε το WordPress δεν παραβιάζει πλέον κανένα κανόνα, καθώς δεν θα διαφημίζει πλέον ενημερώσεις και αναβαθμίσεις επί πληρωμή.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By